Gå til innhold

Flere enn meg som kun har vært på en ul gjennom hele svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Synes det virker som så mange her inne får så mange. Hva gjør dere for å få dem:)? hehe. Kunne gjerne tenkt meg å få en ekstra for å se kjønn bl.a men fikk beskjed om at jeg ikke fikk se lillegull igjen før fødselen.....

Fortsetter under...

Jeg har ul hver 3-4 uke pga at babyen blir født med gastroshise, det skulle vært likt for alle, sikkert mange urolige gravide som hadde blitt beroliget av en ekstra ul. Dess flere ul jo bedre.:) Det er like kos hver gang. Noen sykehus driver jo undervisning... Kansje de har studenter som trenger øvelse :) En veninne av meg fikk ekstra ul pga dette...

Jeg har fått ul hos fastlegen også. De fleste legekontor har ul vil jeg tro... Selv om de mest blir brukt til å se på indre organer (nyrer/lever osv)

Bare å spørre dem...

Hadde jeg kun fått den ene ul, så hadde jeg nok kjørt de 3 timene det tar for å ta 3D, selv om det koster litt...

Annonse

Jeg har vært på en vanlig ultralyd i uke 19 og så skal jeg på en til i uke 32. Grunnen til at jeg fikk den i uke 32 var pga morkaka lå feil og de skal sjekke om den har flyttet på seg..

Hvis du vil ha andre ultralyder enn den i uke 18-19 så må du vel vanligvis betale for det hvis det ikke er noe spesielt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...