Gå til innhold

Lunsjtreff...:) For oss i sep okt nov gjengen.

Anbefalte innlegg

Hei hei, og takk for sist. Sikkert mange av dere som har fått baby nå, men jeg legger nå inn et forslag til tref jeg:)

Hva med torsdag klokken 14.00 på ERA slik som sist? Her var det jo god plass til vogner for de som kommer med magen i hendene!

Ha en fin helg, Hanne;)

Fortsetter under...

Tror lille Andrês og jeg skal klare å komme da, må se litt an hvordan det går med stingene mine om jeg klarer å dytte vognen.. Ble litt skadet under fødselen så må ta det veldig med ro fremover men er jo nesten en uke igjen så er nok mye bedre da. Blir kjekt å se alle sammen igjen, traff Cecilie og hennes lille prinsesse på KK, men ellers har jeg jo ikke sett noen på lenge..

Kathrine

Ja, det blir koselig å få se den lille gutten din, Kathrine! Håper formen er såpass fin at du orker å komme:)

Jeg tror vi skal klare å komme oss bortover også, trenger noe å fylle dagene med:)

Mona

Hei hei:)

Tror ikke jeg kommer denne gang, selv om jeg har utrolig kyst å vise frem Kristine Magdalene;)

Mamma kommer på besøk fra Tbg på tirsdag, så hun skal vel se sitt barnebarn så mye som over hodet mulig mens hun er her...

Håper jeg heller har mulighet neste gang, blir kjekt å se alle igjen...enten med mage eller vogn:)

Klem Christel

Annonse

Enda en som har blitt født:o) Gratulerer så masse med Ulrikke, Stine!!! Da er det Brage, Fredrik, Ida, Andrês, Kristine Magdalene og Ulrikke som er kommet til verden så langt så vidt jeg har registrert.. Skal bli livlig på treffene fremover;-)

Ha en fin dag alle sammen:-)

Klem Kathrine

Hei alle sammen!

Lille Ida og jeg satser på å komme. Må dra med oss pappaen til byn, for jeg klarer ikke løfte vognen inn og ut av bilen, og klarer heller ikke å trille vognene ennå, men pappaen har sagt seg villig til å hjelpe oss på treff. Er lenge siden jeg har sett mange av dere nå, så det skal bli gøy!

Klems Cecilie

Annonse

Hei hei - jeg kan visst ikke komme i dag likevel - riene har startet!! Og jeg som hadde gledet meg til å se alle de nye små verdensborgerne....! Jeg hadde tegningsblødning i forgårs, og nå i morges har riene kommet i gang. Foreløpig litt uregelmessige, vonde men ikke helt uutholdelige, vet det blir værre... håper det ikke stopper opp eller tar alt for lang tid. Wish me luck!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...