Gjest Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 hei hopp! Trenger litt hjelp med forslag til navn... siden det er mange i gjengen som har unger så er det en del fine navn som er "brukt"... De vi iIKKE kan ha er ; marcus Mikkel ludvig benjamin sebastian kasper alexander fillip... mathias Vi har tenkt litt på Tobias, men så er det faktisk et vennepar som har en sønn som heter det.. men de snakker vi veldig veldig sjeldent med... Noen som vet om flere navn i samme sjanger som disse?? De fleste jeg synes er fine er jo brukt.. *grrr* =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Fabian Niklas Jonas Sigve Henning Gaute Isak Aron Noah Eirik Steffen Nikolai Oliver Adrian Bendik Casper Julian Fant du noen du likte? Synes foresten Tobias er et helt OK navn, men litt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 Ja, det er flere fine. Liker noah litt Isak er også veldig fint.. men dette er også en av de brukte navna som vi ikke kan ta.. samme med casper. Bendik er jo kjempe søtt Adrian var noe vi tenkte på i førsten.. så det er også et alternativ;) Takk for svar!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Liker Ludvig veldig godt!! Andre forslag: -Sebastian -Bastian -Linus -Jesper -Oliver Lykke til med navnevalget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Del Skrevet 30. september 2006 Nicolai Wilhelm Adam Alvin August Christopher/Kristoffer Dennis Edvin Elias Samuel Emil Felix Jonathan Gabriel Johannes Isak Jacob Jesper Leo/Leon Levi Liam Linus Lucas Max Noah Oliver Oscar Simon Rasmus Robin Theo William Vincent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 30. september 2006 #6 Del Skrevet 30. september 2006 Navna du nevner som er "oppbrukt" er etter min smak litt for vanlige... Samme poppisstilen på de fleste av dem. Eneste jeg liker skikkelig er Mikkel. Hvis jeg var deg ville jeg heller gått for et navn som ikke er så vanlige nå til dags... Forslag: Vetle Tellef Tarjei Vemund Aslak Sigurd Brynjar Eilef Lykke til iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå