Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Setter opp BIM-treffet vi snakket om 19. okt., på BIM-treff-siden, så kanskje flere får det med seg. For de som ikke har hørt om det: BIM-treff for alle romerikinger, torsdag 19.10-06 kl. 1830, på San Marco pizza på Lillestrøm torg. Kanskje alle som er interessert kan gi en lyd på dette innlegget, eller det på BIM-treffsiden, så kan vi bestille bord i forveien? Håper mange kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dette er helt flaut!! Av den som har kommet med forslag til tid og sted, så skal jeg jo på konsert den dagen. Som gammel George Michal fan så skal jeg på konsert i spektrum.. Hvis det ikke er mange tilbakemeldinger, kan vi flytte på det da?? Har ammetåken kommet så plutselig?? Lise (skammer seg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tihi! Det er lett for:) Kan godt endre for min del, det er ikke så mange som har gitt tilbakemelding enda. Men ser det er en gjeng som driver å møtes på Lillestrøm fra før, ser ut som de treffes oftest på dagtid, vet du hvem de er? Hadde jo gått an å gå alle sammen sammen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 1. oktober 2006 #4 Del Skrevet 1. oktober 2006 Heisann.. Har desverre ingen aning om hvem de andre er.. Jeg jobber fortsatt fullt, så jeg har ikke anledning på dagtid. Vet Camilla (Nusse 1980) ikke kan på onsdager, men hadde vært hyggelig om vi kunne byttet tid for treff. Gøy å møte andre som er like langt, og i samme situasjon. Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg kan hver dag frem til 12.10, hvis ikke det er for kort varsel, Skal ikke på jobb i denne perioden, så du kan jo bestemme en dag..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 4. oktober 2006 #6 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei Hei Kveldstid er best for meg i allefall. Hva med fredag 20/10 eller mandag 23/10. Hadde vært gøy å komme i gang med Bim treff før november og før julestria setter inn. Mange som sikkert har fullt opp i både november og desember. Vi sees snart. Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 5. oktober 2006 #7 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mandag 23. oktober passer utmerket! Samme sted og tid? Lover å ikke backe ut på denne dagen!! Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå