**Håper** Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Kan du se noe med meg. Jeg også føler ting på meg, men med meg selv når det gjelder graviditet klarer jeg ikke. Jeg er født: 03.07.79 Min kjære: 30.09.72 Jeg har ei datter fra før, han har 2 gutter fra før. Ser du noe graviditet på oss? Og med hvilket kjønn? På forhånd tusen takk. Klem klem
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Hei juhujenta! Må bare si at jeg får deg opp som ei livsglad dame, sånn som bare liker å leve rett og slett! Blir glad når jeg konsentrerer meg om deg, jeg! Har vært innpå ei stund, er kanskje litt sliten, men enser en graviditet rundt nyttår hos deg..mulig før. Tror dette må være ei lita gullpie! Lykke til, da! Du må ikke altså, men kanskje du vil se på meg?? *søttogyndigsmil* Vi er ikke akkurat prøvere, men slurver litt med prev innimellom.. Vi har to gutter og ei jente fra før. og ønsker oss vel et lite punktum etterhvert;0) Ser du noen graviditet for oss? j 050975 h 020171 På forhånd takk om du vil!
**Håper** Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Tusen takk chanelle2. Ja du har helt rett, jeg er ei livsglad jente som liker å spre glede og tar godt vare på de jeg er glad i og bryr meg om mennesker. Vil at allle skal ha det bra. På deg Chanelle2, får jeg opp at du er ei veldig varm dame som er positv og glad. Du er ei god mor for dine barn og er glad i familielivet. Jeg ser at dere kommer til å få et barn til, for jeg føler at du innerst inne vil ha et barn til. Får en sterk følelse på rundt tidlig våren jeg. Kanskje enda før. Og får en sterk følelse at dere får ei jente til. Og du, jeg ønsker deg alt godt vettu og masse lykke til kjære deg. Klem
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 Hei på deg igjen. Hvordan går det med deg kjære deg? Håper du har det bra og kosa deg i helga. Vettu, jeg er så glad nå, fordi nå har mensen min kommet ordentlig i gang etter p-pille slutt for 2 mnd siden. Føler at nå har jeg en større sjans på å bli gravid denne mnd. Forventer EL ca 14-15 oktober. Håper denne mnd det klaffer. Har jo blitt gravid fort før. Og til å ha utsatt mensen med p-pilla så syntes jeg dette har gått fort med at syklusen ordner seg. Hadde bare litt blødninger i forrige mnd og nå blør jeg ordentlig og mer som er liksom normalt. Hva trur du nå???? Stor klem til herlige jenta:=)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Hei igjen:0) Litt morsomt at du sier dette med at nå blir sykusen som normal, for det jeg får opp er liksom orden, ja. Og at ting faller nettopp på plass. At kroppen blir i lage.. Så det stemmer nok. Videre enser jeg at du vil ha kontroll på denne el, og at det slett ikke er usannsynlig at det kan bli ved el nå i oktober at det klaffer. Håper det, skal krysse fingre for deg!! Har også blitt "lett gravid" når vi har bestemt oss. Har tatt fra 1-3 mnd.. Men nå er jeg litt usikker her...sitter å venter og venter på mensen :/ Mener jeg er snart 2 uker på overtid!! Var på weekwndtur med mannen for 2 uker sia, og der var vi nok litt slumsete med prev....ble nok litt vel ivrige over å være aleine på tur!!! *s* Trur nesten jeg må teste meg snart. HAr hatt litt mensmurringer, men de bare forsvinner idet jeg tenker "åh, NÅ kommer vel mensen". Men ammer minsten ennå, så det kan jo være derfor den er litt forsinka, da. (Men han er jo 16 mnd, og det er ihvertfall 4 mnd sia jeg fikk mensen tilnake etter fødsel...) Ser du noe hos meg nå da??
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2006 Whoho, så bra at du får opp at syklusen min kommer i rute nå. For om jeg ikke får til nå denne mnd, så føler jeg faktisk på meg selv nå at jeg blir gravid før jul, i november eller desember. Vi har mye sex, så det bør klaffe snart. Oi, du skulle ha hatt mensen for 2 uker siden. Men du ammer enda. Bruker du p-piller eller noe nå? Noe sier meg at du bør ta en test nå. Men får opp også at det er amminga som gjør det litt ustabilt med mensen. Så jeg er litt usikker her. Men at du blir gravid snart, ja det føler jeg. Klem klem
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Ja...var nok 10 dager "på overtid" forrige gang mener jeg.. Så det er nok amminga som lager litt krøll.. Men kommer til å teste om 2-3 dager om ikke noe skjer her altså!! :/
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2006 Ja, gjør det kjære deg. Bedre å ta en test for å være sikker om mensen uteblir lenge. Dette blir spennende for oss begge:=) Og utrolig nå at jeg klarer å føle på meg selv at jeg blir gravid innen jul. Whohoo. Er spent på om jeg klarer å føle rett på meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå