Gå til innhold

Friskt blod i trusa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Er 5 dager på overtid i dag, og har ikke kjent noen ting til at fødselen skal starte, men da jeg sto opp i morges hadde jeg litt friskt rosa blod i trusen.

Kan jeg gå lenge slik, eller kan det bety at jeg snart er i gang?

Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du kan forberede deg på at noe er på gang jeg:) dette blir spennende:) kanskje du får før oktober:) lykke til:)

Skrevet

Kan nok være noe på gang, da jeg blødde litt startet riene etter få timer :-)

Skrevet

Er så spent, men må nok bare vente å se...

Er så spent på selve fødselen, gruer meg ikke så veldig, men kan heller ikke si at jeg gleder meg ;)

Snart får jeg se babyen min, helt uvirkelig..

Skrevet

Husker min første gang...for fem år siden:)....det er kjempe spennende og slitsomt:) men absolutt verdt det:) kunne ønske det var meg som var i gang nå:)

Skrevet

Blir nok ikke lenge til det er din tur skal du se. 2 gangs bruker jo som regel å få før tiden :)

Skrevet

Jo, har hørt det:)...samboer er også veldig spent, og vær gang jeg ringer han på jobben...noe som jeg kanskje gjør mye nå når jeg går hjemme og kjeder meg,:)...så spør han om vannet har gått:) he he,...han får nok sjokk om det plutselig skulle skje:)

Skrevet

Håper det har skjedd noe siden i formiddag, men jeg ville bare føye til hva legen min sa til meg i går: Kontakt Føden dersom du begynner å blø.

Var jeg deg, og har du ikke allerede gjort det, ville jeg ringt.

Lykke til!

Skrevet

Fortsatt ingen ting som har skjedd, har heller ikke kontaktet føden ennå.

Jeg har blødd bittelitt i dag også, men ikke mye. Dersom ingenting skjer iløpet av natten så ringer jeg kanskje føden i morgen, iallafall som det fortsatt blør..

Det er ikke mye blod altså, nesten slik som når mensen starter eller slutter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...