Gå til innhold

Noen med tidligere EL i pausemåned fra Pergo?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg hadde dobbel Pergo-kur forrige måned, og fikk EL på dag 13, syklusen var på 29 dager. Blodprøve viste Progesteronnivå 69 på dag 21, så da mente legen at jeg hadde hatt eggløsning.

Denne måneden, med pause fra Pergo, har jeg ikke funnet EL. Begynte å teste først på dag 12 da jeg vanligvis har ca 28 dager syklus, men lurer veldig på om jeg kan ha hatt EL tidligere...

Noen som har hatt den erfaringen? Eller som har erfart at det blir null eggløsning i pausemåneden?

Fortsetter under...

Hei sara 66.

Som du vet så er dette min første pergo mnd,

men dytter innlegget ditt opp så kanskje vi får svar...

Og når innlegget ditt går opp,

går et annet ned...

Klem :)

Hei igjen!

Svarer på mitt eget innlegg, jeg. (Til opplysning for eventuelle andre som lurer.....)

Ser ut som jeg hadde rett, - eggløsning har funnet sted (ref. blodprøve) tidligere enn vanlig i denne pausemåneden fra Pergo. Fikk mensen i dag - på dag 26, dvs. at jeg ganske sikkert ville fått positiv el-test på dag 11 hvis jeg hadde begynt testingen da. Jeg har funnet ut min lutealfase normalt er på 14 dager. (Dag 26 minus 14 dager lutealfase = eggløsning på dag 12)

Nå er bare spørsmålet om jeg skal i gang med ny Pergo-kur.... Skal tenke på det et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...