lillemy83 Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Jeg er så fortvilet!! skjønner ikke hva som er galt med meg! jeg har mistet sexlysten totalt! den har vært borte siden jeg var 4-5 mnd på vei! nå er jeg i uke 32..har ikke orket tanken på sex,og blir liksom aldri i form! stakkars samboern! men han er veldig forståelsesfull da! noen flere som har det slik? eller er det bare meg?
Dibber Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Samme her... Men har hørt at det skal være normalt! Hvis formen er elendig så er liksom ikke sex det som står øverst på ønskelisten... Kunne gjerne mye heller tenkt meg en laaaang og god natts uavbrutt søvn:-) Men det retter seg etter fødsel.
mammstil2:) Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Har det sån jeg også men hvet jo at det går seg til etterhvert:) ikke tenk så mye på det du:)
Fødemaskinen Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Ja. Her har vi mistet den begge to.... Du er ikke alene ser du.
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Heisann. Jeg har hatt det helt likt som deg. Jeg har likevel hatt lyst innimellom men det har bare ikke vært noe godt. Blir bare så sår med en gang og da er det liksom ikke verdt det synes jeg. Så det stresser jeg ikke med. Vi tar det igjen om en stund heller... Lykke til videre.
Hildemor26 Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Jeg mistet sexlysten totalt rett etter at jeg ble gravid. Har store problemer med bekkenet, så tror det er smertene der som stopper meg. Har rett og slett ikke lyst altså!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Har vanligvis sexlyst nok, men etter at jeg ble gravid har den nesten vært fraværende. Greier ikke å bli ordentlig våt i skjeden. Selv om hodet vil, så vil ikke kroppen. Er i uke 30 og de siste ukene har ikke mannen min hatt lyst han heller. Forrige svangerskap hadde jeg lyst hele tida, men ikke han. Sexlivet tok seg raskt opp igjen etter fødselen igjen, så jeg stoler på at det skjer denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå