Gå til innhold

Noen misbruker ANONYM knappen her inne nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym knappen er ment for at folk her inne skal kunne spørre om ømtålige temaer... har sett flere forum hvor anonym knappen er blitt tatt vekk for noen bruker knappen til direkte personangrep som deg ANONYM.

Hvis du vil så gjerne krangle kan du ik gå over til kranglesiden på DiB isteden... ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var meg som var den ene anonyme i går...Ville ikka krangle bare sjekke reaksjonene...:0)

Ble inspirert av nanny innlegget.Sorry...:0(

Skrevet

Tror ikke det var dine innlegg hun mente, de var jo bare morsomme -skjønner godt at du lot deg inspirere, det er jo gøy å tirre de overhormonelle pittelitt ;)

De innleggene som muligens menes her, er når folk sitter slenger dritt mot enkeltpersoner (og det er visst ikke bare jeg som får gjennomgå) og bruker anonymknappen for å ikke bli gjenkjent.

Synd, for den anonymknappen er jo kjekk å ha når ting blir for såre/ømtåelige/flaue!

Skrevet

Jeg bruker bare anonym knappen om jeg har veldig intime spørsmål..siden folk kjenner meg uten om bim..Men i går brukte jeg den på ett tulleinnlegg.Det med lakseroljen og vinen.Det var meg..Liker ikke at folk bruker anonym knappen for å slenge dritt..Det er så unødvendig !

Var innom ks debatten siden jeg skal ha ks..Fikk bakoversveis av anonyme der inne...usj .0(

Skrevet

Enig, det er veldig unødvendig for å slenge dritt!:)

Synes lakseroljen og vinen var morsomt jeg, nå er det mye rare innlegg her inne, men enkelte lar seg ganske enkelt gjennomskue som fjås. Litt underholdning må man vel ha..? ;)

Skrevet

Hadde fryktelig lyst på en flaske vin i går :0) Helt seriøst...Hihi ,men står over den til liten er født :0))

Skrevet

Du er ikke alene om å ha lyst på vin nei! :) Vi var i Portugal på ferie for noen uker siden, og kjøpte inn kjempemange flasker veldig god rødvin som jeg ser fram til å nyte sammen med mannen etter den lille er kommet ut! :) Pumpe er allerede handlet inn! ;)

Skrevet

Har ikke kjøpt meg pumpe ennå..Det har jeg glemt.Men har jo noen dager igjen da :0)

Kan desverre ikke drikke rødvin pga.migrenen min slår ut.Men hvitvin derimot har jeg veldig lyst på :0)

Når har du termin vims-74?

Skrevet

Ja jeg synes også det er mange provoserende tulleinnlegg under Anonym nå, slike som lett går å se at det ikke er ironi eller humor uten kun tullefjas og provosering. Tåpelig....

Anonym

eh, jeg mener...

Skrevet

idefix: Tips, de hadde Avent sin på tilbud på Barnas Hus, om du er i nærheten av en sånn :) (manuell pumpe..)

Jeg har termin 19 november, men går til tett oppfølging pga svangerskapsdiabetes, og de tar fortløpende avgjørelser - dersom veksten ikke bremses settes jeg i gang. Skummelt, men det går nok bra åkkesom! :)

Skrevet

Ekstra spennende svangerskap på deg altså.Er det ditt første barn? Jeg har termin den 12 nov.Men skal ta ks den 2.Hatt mye trøbbel i svangerskapet og ved to fødsler..

Lykke til videre uansett.

Tenkte å kjøpe en avent pumpe.Men desverre finnes ikke barnas hus her :0(

Skrevet

hahaha idefix.....trodde det var et seriøst innlegg i går! begynnte og lure litt!

Skrevet

idefix: Ja, er spennende og skummelt, men satser på leger og jordmødre har kontroll på det de driver med, ingen vits å bekymre seg for mye :)

Dette er vårt første barn ja. KS på deg ja, de snakker om at "kniven sitter løst" med meg. Om de velger sette fødselen i gang, var det visst ikke snakk om at jeg skulle ligge lenge å prøve, hva de nå mener med lenge- før de sender meg til KS. Men det ordner seg nok på et vis, h*n skal nå ut på den ene eller andre måten! :)

Hvor i landet bor du? :)

Skrevet

vims-74 Det går helt sikkert veldig bra :0) Godt at de passer ekstra godt på deg ,det er en trygghet.Jeg har hatt to tøffe fødsler før så jeg orker ikke tanken på enda en...Derfor ks..

Jeg er sunnmøring holder til i ørsta kommune. Ca 7 mil fra Ålesund.Du da hvor er du fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...