Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det flere i uke 11 her? Har dere mange symptomer? Jeg har litt større pupper ellers merker jeg ingen ting. Skal inn til kontroll 16. oktober da er jeg i uke 13.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 11 i morgen.symptomene beg å gi seg litt nå men hvert kvalm

Skrevet

Jeg er i uke 11. Har ekstrem svangerskapskvalme, men det begynner å hjelpe nå. Ellers er jeg en hormonbombe av dimensjoner. Jeg har et temperament som ville fått onkel Skrue til å vri seg av beundring. Gleder meg til å komme litt mer i water :-)

Skrevet

Er i uke 11 nå. Merker ikke den store forandringen enda. Men har begynt å få kvalme nå. BHene er også blitt litt små i det siste, så nå får jeg straks gå til innkjöp av nye tenker jeg:-).

Skrevet

jeg er 11+1 i dag....og puppene er mindre ømme, litt kvalm hvis jeg ikke får i meg noe mat...og er utrolig irritert på katten vår som aldri holder kjeft!!!

Skrevet

E åsså i uke 11 nu ( 11+0) Men e kommet dit at æ ikke kjenne nåkka... Til nu har puppan vært øm og vokst, men nu e alt liksom på hold, og det e litt kjedelig. Blir kvalm når æ blir veldig sulten, men det e liksom "it"... Jaja... får håpe æ snart merker mere... :)

Skrevet

Er 10+1, altså i uke 11. Brystene har vokst, vært litt kvalm og trøtt, tisset veldig mye, men det er blitt bedre. Magen har også vokst en del.

Skrevet

Har vært veldig kvalm, men det begynner og gi seg, ellers er jeg ikke den mest opplagte, sovner somregel ved 21 tiden:-) ( unntak i dag...)

Og så er jeg syykelig opptatt av mat, tenker og fantaserer om mat døgnet rundt, håper det gir seg snart ellers så går jeg opp 40 kg:-)

Skrevet

Jeg er i uke 11. Har gått opp en BH størrelse og buksene strammer. Er fortsatt litt kvalm og ganske trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...