melkekua™ Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Ja...da kom jeg til det punktet hvor jeg tar meg en pause....kommer nok innom av og til kjenner jeg meg rett! Lykke til alle sammen jenter ;o) Måtte det sitte en spire for dere alle sammen snart! Stoooor klem fra meg
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Lykke til du også! Håper du kommer igjen snart, en liten tur hvertfall... før du stikker til 1 tri:o) Klem
Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Ja, av og til må ein berre ha ei lita pause frå bim, men håper du kjem tilbake (eller HELST at vi sjåast på 1 tri!) som ikkje så altfor altfor lenge. Godt å ha deg her! klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Ånei!!! Trist!!! Kommer til å savne deg her inne...snufse snufse... Håper du får en fin pause da, og at du savner oss og kommer tilbake... Masse klemmer til deg!!!!!
Lessen Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 lykke til du også emblamamma... skjønner deg godt... sees snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå