Gå til innhold

September: jaja, da er det farvel til sept klubben og hei-hei til okt klubben!


Gjest

Anbefalte innlegg

Det ser ut som en umulig oppgave å få ut denne ungen på 16 timer, når jeg ikke har et snev av vondter, slimpropper eller føde nese.....eller hva det nå er som indikerer fødsel.

 

så nå er det farvel til september klubben og hei-hei til oktober klubben....satser villt på at jeg slipper freaky graviditet med fødsel i november.....

 

farvel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke annet valg enn å bite i det sure eplet og joine deg i oktober klubben! Hadde vondter i går, men de gir seg ALLTID! Fortsatt lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med på denne jeg også :(

Hadde litt vodt i natt, men bare pittelitt, pluss at det var kommer litt friskt blod i trusa i morges.. betyr det at det snart begynner, eller kan jeg gå lenge slik???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok bare kaste meg med jeg også..3dager på overtid i dag,men nekter å tro at noe skjer før klokken 24.00 i natt...Så da blir det vel OktoberBaby på meg også regner jeg med:)

Godt vi er flere!!!

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvis ikke kidden kommer i rekordfart så er det oktober som gjelder.... Nå har det skjedd en masse rare ting m kroppen min de seneste timene, men det virker som at det avtar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok være med og tusle over til oktober-klubben jeg også ja! Hadde termin 19., så var rimelig sikker på at det ble september-baby her i huset, men nei da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...