majo Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Er det mange av dere som er i jobb?? eg jobber i ein 60% nattevakt stilling. Synes det er nok. Får jobbet og brukt utdannelsen min samtidig som eg får vere heime med han.
Har tre søte små Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Skal begynne å jobbe igjen 6 november, men har en grei turnus og kommer til å ha masse fri...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Driver og søker jeg. Men tenker det ikke blir så lenge til jeg begynner i jobb igjen, sukk.... Tiden har gått fort altså!!!!
musefisa Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Jeg begynner å jobbe i nov. men skal da bare jobbe 60%. Så da blir det ikke så ille når jeg får vært mye hjemme med gullet
Huldr@ Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Jeg har gått tilbake til hovedfagsstudiene mine, men jobber også på universitetet, og litt i barnehage. Alva begynner i barnehage 9.oktober, er veldig spent! Hun begynner i samme bhg som storebror, så det skal nok gå greit.
Blind Gudinne Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Begynte å jobbe 100 % 20 september..... Jobber kun kveld foreløpig, og er hjemme med Andreas på dagen. Har ikke fått bhg plass, men har en dagmamma som blir ledig fra desember. TUNGT å begynne å jobbe igjen!
venter x3 Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg jobber 50 % natt, og går deltidsstudie (nettbasert) i tillegg. Har ikke barnehageplass, og mannen min jobber turnus, så det er et puslespill........
tasah Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg jobber 50% og har 50% tidskonto. Starta å jobbe 1. august, så har holdt på en stund allerede. Har ikke Aurora i barnehage for jeg styrer arbeidstiden min selv og pappaen jobber mye skift på sin arbeidsplass. Når det ikke går opp med oss passer min mamma eller min søster henne.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 jeg var tilbake til 100% stilling medio aug, og da var ikke tulla 10 mnd enda...men det går kjempebra hos dagmamma, heldigvis;-) skulle gjerne jobbet mindre, men økonomisk lar det seg dessverre ikke gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå