Gå til innhold

Blir visst oktober baby på meg:(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt kan skje, vet du...Er bare 30. sept. ennå:-)

Uansett... Den er jo ute iløpet av noen dager! Og oktober er jo også en fin mnd. .-)))

Lykke til!

Skrevet

Sammer her....7 dager overtid imorgen. Ser ikke ut som om denne krabaten vil ut...gikk 9 dager sist. Hadde jo håpet at kroppen var mer "vant" denne gangen - men neida!! Føler jeg bare blir større og større, og mer lei enn noen sinne:-( Lykke til iallfall:-)

Skrevet

Synes Lailaelin virker som en skikkelig sytepave. "Stakkars meg" både her og der. Det er da vel ikke bare deg her i verden. Har blitt ganske lei av innleggene dine. Håper du føder snart, så kan du gå over på dinbaby og klage over hvor fæl barsel og spedbarnstiden er.

Skrevet

Hva er det å skrive da!!!!

Har lov til å være lei på slutten og særlig hvis du ikke har det bra!

Det blir nok oktober barn på meg å, 7 dager over idag jeg å... Hvis ikke må det nok begynne å skje noe snart... Men har nå slått meg til ro med tanken at innen 6 dager er det over uansett.... JIPPI

Skrevet

Det blir det nok på meg og....Er 8 dager på overtid. Min bestemor krysser fingrene for idag (hun fyller bursdag idag) Skjønner godt at man er lei. jeg har ingentig imot klaging. Det er jo no man har lov til det.! Klager mye selv jeg....:)

Skrevet

Hei, hei! 10 dager over idag! Jeg er og en "sytepave" føler jeg! Men nå er det oansett ikke lenge igen da!

Skrevet

Uff, vet hvordan du har det, er selv 9 dager på overtid i dag..............

Babyen ble estimert til ca 4500 kg sist tirsdag, så det sier seg selv at jeg vil ha den ut fortest mulig! Frister lite å presse ut en 5 kg unge :(

Her går det litt opp og ned, det ene øyeblikket tenker jeg shit au, det går nok bra, mens jeg i det andre blir livredd............

Lykke til lailaelin, får håpe det skjer noe for alle oss på overtid i løpet av helgen nå.

( Til anonym ovenfor- man trenger ikke lese det man ikke vil altså, så visst du har imot litt klaging, får du bare la være å lese de innleggene.)

Skrevet

Uff Anonym..du fikk det til kaldt nedover ryggen på meg nå!!!!

Du syns jeg er en sytepave og i tillegg underskriver du med ANONYM!!! Syns at de som eventuelt har en mening om meg kan underskrive med sitt eget nick eller la vær å skrive noe på mine tråder...det er jo nok av andre tråder å svare på her inne ANONYM!!

Ps. Regner med at du har hatt et smertefritt fantastisk svangerskap og ingen problemer....og husk vi er alle forskjellige og vi har alle oppturer og nedturer...jeg har valgt å dele alt m de her inne både på positivt og negativt...

Skrevet

Blir visst det på meg og.. Og ANONYM; jeg er like drittlei som lailaelin, det skal jeg vedde på!! Vet ikke hvor langt du er i sv.skapet, men det er ikke noe rart å være drittlei av å gå gravid når man har gjort det SÅ lenge. Har man et knirkefritt sv.skap er det sikkert en fryd.. Jeg har ikke slitt noe særlig i sv.skapet, bortsett fra bekkenløsning/-låsning.. Men det er ikke lett nå på slutten hvis man sover dårlig, har problemer med fordøyelsen (konstant halsbrann f eks), plutselig får mye vann i kroppen, ikke har noen ålreite klær som passer osv osv...

Skrevet

Jeg har ikke termin før 25 oktober, så jeg har egentlig ikke begynt å vente ennå. Tør ikke det, for dagene snegler seg avgårde da...

Men det hadde vært godt å bli ferdig da! Håper du får det hele ordentlig i gang snart så du slipper å pines mere.

har mye av de samme plagene som du har ser jeg så jeg vet godt hvordan det føles. Har i tillegg lillegutt på 19 mnd hjemme hver dag, så jeg får ikke slappe av så mye som jeg skulle ønske jeg kunne. Samtidig er det utrolig givende å ha han her og dagene går fortere med litt hjelp fra han:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...