Dibber Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 at jeg har blitt natterangler!!! Det skjer hver gang! På slutten blir det litt rar døgnrytme. Da jeg fikk eldstejenta bakte jeg boller midt på natta, men da kunne jeg sove lenge dagen etter. Nå har jeg jo de to andre å ta vare på så da blir det litt mindre energi til sånt!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Jeg har kommet dit at jeg ikke får sove jeg, selv om det ble få timer natta før. Er kjempetrøtt og sliten, men søvnen vil ikke komme. La meg med gubben for flere timer siden, men etter å ha vridd meg i senga et par timer, sto jeg like godt opp. Har spilt kabal på pcen et drøy time nå.
ventos Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 akkurat sånn her også. Er egentlig helt i manko på søvn, men ligger bare å vrir meg...Tenkte jeg skulle prøve sofaen og tv nå, kanskje jeg sovner da. Er lei av både kabal og edderkoppkabal;-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Hehe.. har faktisk akkurat spilt edderkoppen ) Men er rart det der å være manko på søvn, skulle tro kroppen ville sove da.. Men men får ikke gjordt så mye med det..
ventos Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Jeg tenker sånn at det kanskje er kroppens måte å forberede seg på mye nattevåk igjen jeg. Er endel år siden for min del:-) Er dette din første? (min 3.) Når i oktober har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå