kajak&Daniel Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 Blir nok en liten Tobias her.. Med mindre jeg finner noe bedre alternativ de neste 3 ukene. Men har ikke funnet noe bedre alternativ hittil ihvertfall.. Liker dere navnet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Syns det er et fint navn jeg. Gå for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiZzA *16.03.06* Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 Synes det er greit:) Litt poppis for tiden, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 30. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg vet det er veldig populært.. Men har egentlig funnet ut at de fleste av navnene jeg liker er populære for tiden, så tenker vel da at jeg ikke kan la være å bruke navn jeg liker pga andre også liker de.. Men.. har jo fremdeles litt tid å tenke på. så om jeg kommer på noe bedre, kan jeg jo forandre mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 30. september 2006 #5 Del Skrevet 30. september 2006 Et fint navn! ....å det er jo mange andre som også syns det er fint! Hvis du liker det-syns jeg du skal velge det,ikke tenke på hvor mange som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 30. september 2006 #6 Del Skrevet 30. september 2006 Det er et ok navn, men liker bedre Elias og Mattias hvis jeg skal velge blant disse populære ias-navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, Elias og Mattias er vel ok navn det også. Men jeg tror ikke faren liker de noe særlig. Tobias er vel heller ikke favorittnavnet hans, men han sier det går greit om vi kaller han det.. Vi har litt ulik smak når det gjelder navn, så mine favoritter og hans favoritter er ikke de samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tobias er kjempe fint! Vi venter også en liten Tobias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå