Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...

Jeg har 40 dager igjen og ble sykemeldt sist uke. Lurer egentlig bare på om det er flere som går å er veldig utålmodig og kunne tengt seg å finne på noe på dagtid... Svømming, gå turer eller bare en tur på moa.

Hadde vert kjekt å komme i kontakt med andre gravide, ingen i min venne gjeng har små på vei.

Nesten som en kontakt anonse dette..he he...vel vel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg bor ikke i Ålesund, men tenkte jeg kunne svare på innlegget ditt likevel.

I de fleste byene treffes gjerne en gjeng i tiden før fødsel på kafé og lignende for å snakke baby og sånt. Sånne treff har de helt sikkert i Ålesund også. Hvis du går inn på linken til venstre på siden her som heter "BIM-treff" så vil du se hva som foregår i området. Når du ser at det blir arrangert et treff så er det jo bare å slenge seg med. Hvis ikke kan du jo ta initiativ til å starte en egen BIM-gjeng. Lykke til uansett!

Det er forresten absolutt til å anbefale å finne seg en sånn gruppe, kanskje spesielt siden du sier at ingen i vennegjengen din har små ;) Vi er en fin gjeng her i Bergen som treffes jevnlig - med barn i magen og i vogn. Et annet tips kan være å snakke med jordmor om en eventuell barselgruppe, der du kommer i kontakt med andre som føder omtrent på samme tid i nærmiljøet ditt.

Skrevet

Hei hei...

Takk for tipse, det høres bra ut. Jeg går kun til lege og ikke jordmor, så jeg er ikke så oppdatert på hva som skjer eller hvilke tilbud som er. Men som du sier, så er det mye jeg kan gjøre for å finne det ut.

Nok en gang takk for råd, og lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...