Gå til innhold

Gravid og eksamen

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, lite spørsmål. Jeg har termin 31, mai. Altså ganske midt oppi eksamenene. Noen som vet om jeg får ta utsatt eksamen da? Eller må jeg ta eksamenene når de originalt er. Har hørt att det ikke er alle fag som har utsatte eksamener- att viss faget også tillbys semesteret etter, så tar man utsatt eksamen ved neste semesters eksamener- dette kan jo bli stress. Potensiellt 6 eksamener på ett semester, urk. Studerer på uio foresten.

Fortsetter under...

Tror du har rett på utsetteksamen dersom du ikke kan møte pga fødsel. Dvs de må lage en ny eksamen til deg enten de bruker å ha utsatt eksamen eller ikke. Det var iallefall sånn på det fakultetet der jeg studerte, er bare litt usikker på om det er en generelle regel eller en spesial avtale de hadde der.

Ring fakultet ditt og spør :)

jeg gikkhøygravid når jeg skulle ta eksamen for 2år + siden,jeg fikk ta opp igjen eksamenene.

begynte på skole igjen nå i august,etter å ha gått hjemme i 2 år...og blei selfølgelig gravid med en gang...skal ha i mai en gang. =)

gleder meg,men hadde håpet jeg fikk tatt eksamen og blitt ferdig med det,men må nok utsette...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...