Gå til innhold

hvordan ser en festeblødning ut??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ikke lagt merke til no festeblødning i mine tidligere svangerskap, men slik jeg har fortått det så er det noenlunde rett tid for en festeblødning og det skal være bare bittelitt (sånn som merkes kun ved toalettbesøk) har også hørt snakk om at det kan være en litt slimblandet rosa blodgreie :)

du får bare vente litt og så teste ;) ellers merker du jo fort om tr plutselig kommer :(

lykke til

Annonse

Hei! Tenkte jeg kunne dele min erfaring. Jeg fikk positiv El-test forrige fredag, vi prøvde.... og på mandag altså dag 17 i syklusen kom det slim med blodtråder i og papiret ble rosa etter dobesøk. Dette hadde jeg i 5 dager. Jeg spurte jordmor Siri om dette på nettprat og hun syns det hørtes ut som en festeblødning, det stemte i forhold til symptomer og tidspunkt. Vil tro at dette er veldig individuelt, men jeg har aldri hatt det før så jeg håper og tror. Vært gravid to ganger tidligere. nå venter vi i spenning til å kunne teste om noen dager...... Håper dette var litt svar på det du lurte på.

Masse Lykke Til!!!!!!

Hmm...jeg lurer litt på om det var festeblødning jeg kanskje hadde i går. Var litt blod på papiret flere ganger når jeg var på do. Helt lyserødt og friskt. Siste gangen var det også blandet med litt slim. Var nøyaktig en uke til ikm i går også, så tidspunktet virket ganske riktig. Aldri hatt festeblødning før, så det er ikke godt å si hva det var....

Hadde en SA for 3 uker siden...

Noen som synes det høres ut som en festeblødning jeg har hatt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...