Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg har en liste med navn og vil gjerne høre noen meninger om dem: India Leigh (uttales Lee) Lilo/Lila Ava Anaïs Ninon Thuja Tilia Tuula Tindra Milla Saskia Sienna Stella Jeg vet at de fleste er litt spesielle, men vi kommer nok til å ha to navn (ikke dobbeltnavn) hvorav det ene blir litt mer tradisjonelt.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Milla syns jeg er finest av de du har.. Tilia var også ganske søtt Thuja er en busk Tindra var heller ikke så verst
KiZzA *16.03.06* Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 India-Lene Nystrøm sin unge og et land. Leigh (uttales Lee)-Guttenavn? Lilo/Lila-Lilo og Stich? Ava-Vakkert:) Anaïs-Parfyme fra Cacharel. Ninon-Nei.... Thuja-Høres ut som tue. Tilia-Spesielt... Tuula-Nope. Tindra-Uff. Milla-Greit:) Saskia-Hehe... Sienna-Miller???? St ella-Fint!
no more babies Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Liker: India Lila Ava Tindra Milla Av disse liker jeg Lila best:-)
prysseluskan Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Av disse liker jeg Tuula, Ava, Tindra, Milla og Stella. Ava er vakkert, og Tuula er kult : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå