Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har en liste med navn og vil gjerne høre noen meninger om dem: India Leigh (uttales Lee) Lilo/Lila Ava Anaïs Ninon Thuja Tilia Tuula Tindra Milla Saskia Sienna Stella Jeg vet at de fleste er litt spesielle, men vi kommer nok til å ha to navn (ikke dobbeltnavn) hvorav det ene blir litt mer tradisjonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Milla syns jeg er finest av de du har.. Tilia var også ganske søtt Thuja er en busk Tindra var heller ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiZzA *16.03.06* Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 India-Lene Nystrøm sin unge og et land. Leigh (uttales Lee)-Guttenavn? Lilo/Lila-Lilo og Stich? Ava-Vakkert:) Anaïs-Parfyme fra Cacharel. Ninon-Nei.... Thuja-Høres ut som tue. Tilia-Spesielt... Tuula-Nope. Tindra-Uff. Milla-Greit:) Saskia-Hehe... Sienna-Miller???? St ella-Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Liker: India Lila Ava Tindra Milla Av disse liker jeg Lila best:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. september 2006 #5 Del Skrevet 30. september 2006 Av disse liker jeg Tuula, Ava, Tindra, Milla og Stella. Ava er vakkert, og Tuula er kult : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå