Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Er litt bekymret for barnet i magens ve og vel, regner med at alt er i orden, men klarer ikke å kaste av meg en gnagende uro. derfor har jeg lyst på en ekstra UL. Trenger ikke 3D, bare en bekreftelse på at alt er ok med den lille. Er det noen som vet hvordan man kan ordne dette på en billigst mulig måte? Gynekolog fks? Med vennlig hilsen Camilla
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Glemte å si: er 24 uker på vei...
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Luerer litt jeg også... *dytter*
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Hei Fikk tips av ei på jobben om Anna Hannås som holder til ¨på Majorstua. Hun skal visst ikke være så dyr. Verdt å sjekke iallefall. Jeg har ikke vært der selv. Men hun på jobben gikk dit ofte.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Jeg skjønner at du er urolig, men du skal tenke på det at hvis du kjenner liv eller en slags form for bevegelse i magen, er det et tegn på at alt er i orden. Det er tegn på trivsel og at morkaka fungerer som den skal.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Jeg er hovedinnlegger Camilla: Det er nettopp pga mangel på liv at jeg vil sjekke. Legen har henvist meg til ny ULpå sykehuset, men den er ikke før et stykke ut i november! Ikke fikk jeg framskyndet den heller...men det er NÅ jeg trenger å bli beroliget. SKal sjekke ut det tipset jeg fikk over her. CAmilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå