Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Hei! Skal ut å reise med 6 u gml. baby, fullammer men tenkte å pumpe litt for det kan være praktisk å gi fra flaske dersom sitter i taxi ol. Spørsmål: 1. hvor lenge kan mm oppbevares utenfor kjøleskap, dvs. i slik flaskepose' som jeg har i stellebagen? 2. Må mm varmes opp? Altså, ikke at den skal være kald, men hvis den holder romtemperatur og jeg har den i bagen- er det ok? pumpet og gav flaske første gang idag- for å teste... er derfor ikke så erfaren på dette. Takker for svar...
Baby Dilla Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Leste et sted at mm kan holde seg 8timer i romtemp (dvs 18-20 grader). om du skal varme den opp er det jo mulig å skylle flaka under varmt vann om du er i nærheten av en spring.. eller du kan ha litt varmt vann i en termos og sette flaska i koppen på termosen med litt vann rundt.. da blir jo melka god og varm til babyen. God tur
Expat Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Manden stelte hjemme da lille var liten, da tok han ofte fryst melk rett i stellebagen, så var den flytende utpå dagen når han skulle bruke den. Det kommer an på barnet om den trenger å varmes opp, det er de som ikke anbefaler at flaskene blir over romtemp siden barnet da VIL ha varm melk og det er dette med å varme opp mange ganger. Prøv deg frem. Har du fersk melk ville jeg tatt den kjøleskapskald i baggen. Jo varmere, jo fortere gror uffa...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 takk for svar begge to ! Da tar jeg melken med meg kjøleskapskald i stellebagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå