Gå til innhold

Kjøpesenter trille...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken annbefales, og hva koster de?

Til jente 10 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har kjøpt quinny zapp og er kjempefornøyd med den. det er vel to mnd siden jeg kjøpte den og da var snuppa ti mnd oghar bare positive ting å si. Men den kan ikke legges ned i ryggen, det er det eneste minuset. Har i tillegg kjøpt handlebag til å henge under vogna til å oppbevare små ting, feks et skift. Ga 1500 kr i sverige for vogna.

Skrevet

Hei

Uansett vogn du velger: dropp carena triller med små hjul og lignende triller. Det du trenger er en snop vogn med 3 hjul og låsbart forhjul. Jo større hjul, jo lettere å trille - og helst en du kan regulere ryggen på. Har kjøpt en vogn i USA som jeg er super fornøyd med, kjøpte den på ferie der. Har ikke noen spesielle merker å anbefale i Norge, men min erfaring at det er ikke alltid den mest sammenleggbare lille vogna som er det beste alternativet. Det viktigste er nemlig funksjon og ikke hvor stor eller liten plass vogna tar i bilen. (Har også en carena trille med små svingbare hjul, som vi nesten ikke har brukt fordi den er et mas å gå med på kjøpesenter).

Lykke til!

Skrevet

Må bare si meg veeeldig enig med hun som ikke anbefaler carena. KJøpte ei slik trille for å ha med til syden.... verste vogna jeg har kjørt. Hjulene står på tverra og den gnikser noe forferdelig. Angrer på at jeg ikke kjøpte ett eller annet med 3 hjul på.

Skrevet

Vi har Quinny zapp, den er genial!! Det eneste er ryggen, så den er ikke noen sovevogn.. Men så lenge du styrer unna shopping i sovetiden, er det ikke noe problem. Og etterhvert sover hun jo mindre på dagen. Vogna er liten, lett å slå opp og legge sammen, den er helt vidunderlig å trille, snur på en fem-øring. Vi har den liggende mellom setene i bilen. Har også kjøpt kurv til å ha under, samt en nett å legge småting i. Anbefales! :o)

Dessuten kan man feste noen typer bilseter rett på understellet, så til neste baby skal jeg ha det.. :o)

Skrevet

Jeg kjøpte Carena Easy trille på baby-huset.no og betalte 799,- for 2005 modellen nå i august. Er kjempefornøyd med den, synes den er fin å trille, har god liggestilling for babyer, er lun og god. Litt større enn de vanlige paraplytrillene, men siden min gutt var 5 mnd da han begynte å bruke den følte jeg at alt annet var for spinkelt.

Anbefaler den på det varmeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...