Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Er 34 uker akkurat i dag, like langt på vei som jeg var forrige gang det startet. Har så kraftige sammentrekninger at ungen står ut av magen og greier ikke gå på det værste,har hatt mye sammentrekninger hele svangerskapet, men den siste uken er det blitt MYE kraftigere. Ifølge fødselslegen som har undersøkt meg jevnlig i svangerskapet sa han sist at jeg måtte være forberedt når som helst.(var da i uke 32) så kryss fingrene for meg jenter at jeg ikke føder enda,håper å gå litt lenger ihvertfall for babyen sin skjyld! Kansje det har en motsatt effekt at alt roer ned når bagen er pakket?Omvendt psykologi kansje....
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Håper det roer seg ned hos deg.Viss ikke må du ha lykke til.Krysser fingrene for deg og liten :0)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Takk for det, begynte faktisk å se litt på klokken nå fordi det er så kraftige og regelmessige. Usj er ikke klar i det hele tatt til å føde nå!
vims-74 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Får håpe det ikke skjer noe ennå da, men hvis det skulle skje så lykke til! Men, du som har født for tidlig før, hvor lenge for tidlig? Og hvor lenge måtte isåfall du være på sykhuset?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Startet med rier og åpning i uke 34, gikk av og på med rier i to uker, babyen kom i uke 36. Var helt på grensen til at babyen ikke trengte noen hjelp, så derfor håper jeg veldig at jeg går ihvertfall to uker til. Ble på sykehuset i 5 dager, fikk mast meg til å dra hjem da, hadde det ikke bra på sykehuset. Babyen klarte seg fint, men tregere enn vanlig med å legge på seg, men det er vanlig for barn som er født en stund før termin.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 29. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2006 forresten tror jeg slimproppen gikk i do isted, så nå skal jeg legge meg å se om jeg får meg litt søvn. Håper det roer seg...
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 29. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2006 takk det samme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå