Gå til innhold

når kommer henvisning til ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er i min 16 uke og har ennå ikke mottatt time til ul.er den rundt hjørnet,eller kan det være mulig de har glemt meg ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min lege søkte når jeg var på første kontroll.. fikk vel inkallingen ca 2 uker etterpå...

Kanskje er de litt seine med å sende ut innkallelsen... kanskje du kan ringe å høre om de har glemt deg.. så slipper du å gå å lure...;)

Skrevet

er første svangerskap så vet ikke hva som er vanlig.mulig det varierer fra sted til sted og....hmm ringer på mandag så slipper jeg å lure som du sier.

Skrevet

jeg fikk det sammen med beskjed om fødeplass fra Riksen.. søkte i uke 6 for å få plass og jeg mener å huske at det tok bare 2-3 uker fra jeg søkte til jeg fikk svar..

Skrevet

Jeg anbefaler deg absolutt å ringe til sykehuset for å høre om de har mottatt henvisningen fra legen din. Det tar dem to min å sjekke det opp! Jeg gikk selv og ventet og ventet på innkalling til ordinær ultralyd, og tok heldigvis kontakt med sykehuset i dag for å sjekke.. Legen min hadde glemt meg!! Fikk heldigvis time allerede denne uken :) Er i 18. uke nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...