FuriLaks Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 plutselig kjenner jeg masse spark!!! Det er helt utrolig deilig! Vi var på en ekstra ultralyd i dag og vår lille skatt er en gutt:) Hadde ikke trodd vi skulle få vite det før fødselen, så det er egentlig ganske uvirkelig ennå. Men jeg er så glaaaad! Tenkte jeg skulle dele det med dere jeg!
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Så koselig!! =) Det er merkelig følelse å kjenne de sparka.. men godt! For da får man liksom en bekreftelse på at det er liv inne i der ! =) Når har du termin da? Jeg venter også gutt.. =) Tenkt på noen navn da?
rahi Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Ja - det er kjempekjekt, både å få vite kjønn og kjenne masse liv! Synes selv at det ble litt mer virkelig at det er et lite menneske der inne. Venter også en gutt og kjenner mye bevegelse - gleder meg veldig! Leste mye her idag om folk som har klærne klar og har begynt på julegavene - ble midlt stresset av tanken på alt som skal skje og være klart før fødselen ( termin 18 jan.) Har hele tiden tenkt at jeg har så god tid og nå lurer jeg på hvordan jeg skal rekke alt...mye både på jobb og hjemme, jul og deltidsstudier.....++++
FuriLaks Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Hei Angelina! Termin 12.februar:) Navn er bestemt for lenge siden, men jeg vil ikke si det ! hi hi. Begynner på N da. Og er helt nyyydelig. Vi så ansiktet hans "kjempegodt", det var rart, ble bare enda mer nysgjerrig på hvordan han ser ut! Hva med deg og navn da?
Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Da tipper jeg Noah;) Vi har tenkt litt på navn, men ikke sånn veldig. Lurer litt på Tobias;) I førsten var det Adrian.. men det er helt uaktuelt nå.. hehe.. forandrer mening titt og ofte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå