Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Hva synes dere om Tristan? Er det litt trist på en måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg liker det Synes ikke det er trist, men vet noen synes det høres ut som barnet ikke kan si Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 Het ikke hovedpersonen i lidenskapens pris (Brad Pitt) det? Synes det er fint, men kanskje litt for spesielt... Det minner meg litt om indianere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #4 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ser jo bare for meg den triste historien om Tristan og Isolde, da, men synes Tristan er veldig vakkert. Navnet betyr "trist" tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo&Pjokken Skrevet 16. oktober 2006 #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er nydelig. Det betyr født til sorg. Så ikke så heldig betydning da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 18. oktober 2006 #6 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hæ? Forsiktig og modig, beyr det. Det er jo opprinnelig keltisk, og der betyr ikke trist det samme som her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #7 Del Skrevet 18. oktober 2006 Litt for trist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 20. oktober 2006 #8 Del Skrevet 20. oktober 2006 Altfor trist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marens mamma Skrevet 20. oktober 2006 #9 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er nydelig. Var under vurdering da jeg var gravid. Men vi fikk jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå