hund&barn@fullrulle Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Først av alt må jeg si takk for koselig treff Fjusa. Koselig å møtes igjen. Vi to er visst eneste stammen av ringsakerdamer som vil treffes!! Du er ei koselig jente og vi hadde det kjekt bare vi to da Men atter en gang er det veldig trist og skuffende at ingen flere møter opp da!! Så nå blir det vel ingen fler treff, for Fjusa og jeg orker ikke stå ansvarlig for treff hvor ingen kommer. Da avtaler vi heller over sms så vi slipper føle vi MÅ møte der og da til den tid bare for å vente på at ingen møter opp. Trege er dere!! Sååå positive helt til treff er satt opp... Da er det brått ingen som sier noe mer. Ta det til dere jenter... Vi synes det er dårlig!! Ja, ja, dess mer positiv overraskelse om noen tok initiativ til noe senere.... Gjelder i grunn Hamar jentene som en gang var så positive. Helt til vi ringsakerdamer (vil si meg og Fjusa) sa dere kunne være ansvarlige der, så kunne vi møte opp bare.
grå :) Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 det er jo ikke slik at alle kan være med absolutt hele tida og etter hva jeg kan se så var det vel heller ingen som lova at de kunne komme denne gangen. greit nok at man gjerne vil ha med mange på treff, men man kan jo ikke bli sint fordi det ikke alltid passer. denne gangen fikk jeg rett og slett ikke sjekka opp tid og sted. har vært uten nett en stund, vesla har vært i dårlig form og alt har egentlig gått i ett. de tidligere treffene har jeg også vært hindret fra å være med på (har bla ikke vært i landet på enkelte av tidspunktene). dessuten er det jo åpen barnehage også på torsdager i moelv som sikkert en del av de som går hjemme deltar på. blir som sagt gjerne med på treff, men selv om jeg ofte har god tid så er det faktisk travelt i perioder og med bekkenløsning så gjør det sitt. det skal være koselig å komme på treff, ikke tvang.
hund&barn@fullrulle Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 Nei, skal være koselig.. Men er ikke så kos å være ansvarlig å plutselig være alene der! Det går ann å legge en liten beskjed at man ikke kommer. Faktisk ingen som gjorde det, untatt kakao som ikke var av de som hadde sagt seg interessert en gang. Skal ikke passe alle alltid nei, helt unaturlig det. Men hvorfor skrive gang på gang "at vi vil!", "det passer alle dager" osv og ikke dukke opp og heller ikke gi et lite hint om at det dessverre ikke passer?? Tror ikke du føler deg veldig truffet, men godt at noen tar til motsvar for da bryr noen seg kanskje litt?? Blir gøy å se om noen tar initiativ til noe mer, for for den/de blir det faktisk et lite ekstra ansvar. Om noen kommer kjørende til Moelv for å møte opp på kafè hvor ingen er, ville den helt sikkert blitt sur.. Denne gangen på Fjusa som hadde satt opp og ikke kom.. Så er lov å skrive man er skuffet synes jeg ja. In real life sier man alltid fra om man ikke kommer og det bør ikke være så vanskelig i "db verden" heller, selv om den er overfladisk.
grå :) Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 men når ingen melder seg på så kan man jo ikke anse at de kan heller. jeg selv gidder ikke skrive poå alle mulige lister at jeg ikke kommer når jeg ikke har meldt meg på det aktuelle treffet en gang. er jo ikke dermed sagt at jeg ikke er interessert i å treffes. betyr bare at det ikke passer akkurat da. regner med at de som vil være med når det er bestemt treff klarer å skrive seg på. kan jo ikke gå ut fra at alle kommer om de ikke spesifikt har sagt det.
hund&barn@fullrulle Skrevet 30. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2006 Greit nok, men hvorfor er alle interesserte helt til treff er satt opp?? Les flere linker nedover, også de med Hamardamer.. De var "sure" for at vi ikke avtalte treff på Hamar bl.a. Å reise til Hamar for å stå alene der, mens ingen andre kommer gidder jeg da ikke. Skuffelsen ligger i at intressen er laber, eller bare tilstede når det er "på snakk". Når noe er avtalt svinner de bort. Baller ligger hos andre i allefall. Vil ikke folk ha treff er det greit for meg, er ikke noe med det,
grå :) Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 har foreslått treff tidligere jeg også, men responsen var heller liten. skjønner jo at dere er skuffa. har vært ute for treff der folk faktisk har sagt de skal komme, men de eneste som møter opp er vi og to andre familier. likevel, sier ikke folk at de skal komme så har jeg iallefall gått ut fra at de ikke er påmeldte og da ergo ikke kommer. satte opp et forslag til treff på forsommeren, men ingen som kunne møte da heller så anså at det ikke ble noe av. sånn er det bare noen ganger. får se om jeg setter opp til treff igjen, men hadde vært fint om det var flere som faktisk gadd ta tak i det og ikke bare de samme gamle. vil folk ha hamartreff så får de også by til noe. ha en fin dag ak. kos deg med familien
hund&barn@fullrulle Skrevet 30. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2006 Akkurat... At noen gadd ta tak ja. Selv om du er den eneste som har svart her så langt så vet du nok innerst inne at det ikke var deg dette innlegget var mest rettet mot Du har vært aktiv du, og ting går ja litt opp og ned på hva man orker.. Men så mange "interessenter" så er det dårlig at så få møter mener jeg uansett!!! Så håper noen tar det som et spark bak, som det var ment som Kos deg i regnet du også He he.. Snart kommer far i heimen hjem så da får vi ta litt lørdagskos. Håper alt er bra med deg og dine, også den i magen!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Jeg er veldig lei meg for at jeg ikke fikk sagt i fra,men min bror kom på sj.hus den dagen så jeg hadde mer en nok å tenke på akkurat da. Jeg signerer med anonym nå.
Fjusa Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, du får sagt det, du! Det er vel som om jeg skulle sagt det selv, AKG! Men dere må misforstå rett, da. Det er ingen som har meldt seg på, men ikke kommet. Det er heller det at folk er SÅ interesserte i å ha et treff, men når dato og påmelding kommer opp, så er det helt musestille og plutselig er det ingen interesse lenger, Det er det som er skuffende. Det er selvfølgelig lov å ikke ha mulighet! Så nå håper jeg noen andre tar initiativet. Jeg møter opp, jeg, hvis det passer den dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå