Gå til innhold

JIPPI! Det funka jo!! Ang. selen og zink tilskudd...

Anbefalte innlegg

Er bare så utrolig glad!! Testet positivt i dag og kan ikke tro det er sant!!

Vi mistet vår nydelige datter i uke 42 for noen mnd siden. Etter hvert som vi greidde å stable oss litt på beina, så kom ønsket om barn igjen. Men det skulle vise seg å være vanskeligere enn vi trodde. Jeg som har blitt gravid på første forsøk med to barn, opplevde nå at det gikk mnd etter mnd uten at noe skjedde..

Har vært her inne og lest litt innimellom og har fanget opp en del gode råd for å bli gravid.Et av rådene var at mannen skulle ta zink og selen og kvinnen gravidvitaminer, så dette startet vi opp med for 3 uker siden.......... Og idag tok jeg test og den var POSITV!!!!!! *gråter masse gledestårer*

VET jo ikke om det var pillene som gjorde utslaget, men det var da jammen verdt et forsøk! Kanskje flere som kan ha nytte av dette....

Jeg har ikke skrevet her inne før, så det kan kanskje virke irriterende at jeg gjør det nå som jeg plutselig er gravid, men vi har virkelig strevd og hatt det skikkelig tøft, så jeg vet hvordan mange av dere har det.. Også hadde jeg jo lyst til å dele dette, kanskje det kan hjelpe noen andre til å bli gravide også....:-)

Ønsker dere alle masse lykke til og sender over masse bebistøv*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Stor *risteavsegmyebebistøv* klem

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så masse. Krysser fingre og tær for at alt går bra denne gangen. Regner med at du får ekstra masse oppfølging :)

Har ellers ikke prøvd zink/selen... Hmmm. Kanskje vi skal prøve det?

Takker for babystøv. Har tatt litt jeg også. He, he.

Hilsen

Hei igjen.

Har blitt lovt god oppfølging ja, med xtra ultralyder og igangsetting 14 dg før termin og evt innleggelse en stund før det igjen for å følge med på barnet.

Men nå vet jeg ikke hvordan dette går. Har IKM idag og tok en ny test da den jeg tok igår var litt svak og at jeg måtte være HELT sikker. Fikk en sterk/tydelig strek, Men så litt utpå dagen i dag begynte jeg å blø...... Nå tør jeg nesten ikke gå på do, redd for at det kommer mer.. jeg orker IKKE å gå igjennom en abort nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...