Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 libero har 2 typer bleier. en type fra 2-4kg og en fra 4-6kg. syns det er vanskelig å velge hvilken størresle,for babyen kan jo være over 4 kg. hva kjøper dere? greit å ha en pakke liggende
1 + 1 spire :-) Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Er det ikke bare å kjøpe en av hver da? Eventuelt kjøpe den minste og stikke innom butikken på tur hjem fra føden hvis du tror den blir for liten?? Jeg kjøper sikkert inn et assortert utvalg, jeg... Har en tendens til å kjøpe litt vel mye som du kanskje skjønner :-)
Nr-3-i-Magen Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Gå på nettsiden til et hvilket som helst apotek, der kan du skrive ut et gavekort på en babypakke som inneholder bl.a. 6 bleier på 2-4 kg og 6 bleier på 3-6 kg. Da har du et lite utvalg og kan se etter fødselen hva som passer. På sykehuset får du jo bleier...
vims-74 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Med mindre du føder for tidlig, så er jo babyen mest sannsynligvis nærmere 4 kg enn 2, og da er det jo greiest med den som er fra 4-6 kg?
Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg gidder ikke kjøpe bleier før babyen er født.Har kjøpt bleier på vei hjem eller sendt pappaen på bleie kjøp.Dette pga at en ikke veit vekta på babyen før den er født :0)
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er i uke 33 og har kjøpt inn 3 pk bleier allerede. Handler inn mat 1 gang i uka og slenger med en pakke bleier hver gang (greit å ha et lager liggende, så blir det 'liksom' ikke så dyrt når den først kommer ut. For da går det mye bleier. Har kjøpt Libero 3-6 kg. Kan evt bytte hvis det blir feil str.
er det muuulig Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 kjøp den minste....men av erfaring så har pampers de beste newborn bleiene..... kjøp en pakke...det rekker til du finner ut hvilken str. babyen trenger...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Den minste bleien har en firkant som er borte der som navelen er slik at bleier ikke dekker til og irriterer navelen mens den gror. Så vi brukte den minste bleien selv om barna var over 4 kilo mens navelen gror:)
Solita 79 Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 På føden har de jo begge str så der får du jo prøvd deg fram og sett hvilken som passer ditt barn best! i forhold til hvor stort barnet er osv. Så hvorfor ikke vente med og kjkøpe bleier til dere skal hjem. Butikken må man jo innom etter en fødsel også, så en pakke bleier må man vel kunne vente med og kjøpe?? eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå