Hilsen Aud Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg er ikke så ekstremt god til å ta opp ting, og det er ikke han heller - derfor kan det gå laaaaaang tid før vi kommer til pointet. I dag fikk jeg endelig sagt at jeg ønsker å intesivere prøvingen enda mer. Da vi begynte å prøve for et drøyt halvår siden var vel dealen den at vi skulle slutte på prevensjon og "se hva som skjer".... Right, - alle som har vert innom denne siden her vet at det går ikke ann å "se hva som skjer", man blir jo nesten hektet på telling, testing og mye mer. For mitt vedkommende har det vært kjipt å være alene om å være "gira" samt at det har vært helt forferdelig å være uten prevensjon. Syklusene mine har rota seg innmari til, jeg har fått kjempeblødninger og et helvete med mens-smerter. Så i dag sa jeg til sambo at enten måtte vi begge virkelig gå inn for å prøve, eller så ville jeg begynne på prevensjon igjen. Han skjønte meg veldig godt og nå fikk jeg beskjed om å si i fra ved EL slik at han kunen gi jernet (bokstavelig talt he he)... Han har jo ikke skjønt disse jentegreiene, men når jeg sa at det mptte være all or nothing og at jeg var blitt veeeeldig utolmodig, så skjønte han meg Så nå er vi 2 x 100 % i steden for en 100% og en som er med på kjøtt og flesk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6500619-phu-det-var-jammen-godt-%C3%A5-f%C3%A5-snakket-med-sambo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterSol+2 Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 så bra:) lykke til med skikkelig prøving! Vi er litt der dere var for et halvår siden vi da, så får se hvor lang tid det tar før vi blir nødt til å ta den praten;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6500619-phu-det-var-jammen-godt-%C3%A5-f%C3%A5-snakket-med-sambo/#findComment-6500671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå