Gå til innhold

Hvem skal jeg velge? please svar:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uffa meg...har et stort problem .!

Om 3uker kommer mitt første barn til verden, elsker babyer jeg men har ikke tenkt å passe på det selv liksom, vi har jo penger av en grunn:-)

Men trenger hjelp nå..hvem skal jeg ansette:?

1) En hushjelp og en nanny, eller bare en av delene...vil ikke at babyen skal bli forvirret heller...?

2) En ung barnepike som har overskudd til å passe et barn døgnet rundt, men er litt redd for at en ung&pen jente skal bli litt for god "venn" med min kjære mann...?

3) En ung gutt, men er litt redd for at jeg skal bli fristet selv..."kremt" det kan vår basseng gutt skrive under på....er faktisk en mulighet for at han eller gartneren vår er pappaen til min baby....?

Fra før av har vi 1 butler, 4 kokker, 3 personlige body guarder, basseng gutt, gartner, 1 psykolog, og 4 hushjelper som ordner alt i huset...min mann mener dette er nok...men jeg vil ha en til...hva skal jeg velgte 1, 2 eller 3?

takk for svar og eventuelle råd:-)

Nå er det vin & kjeks i fløyel 2 men kommer og sjekker svarene etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld meg, men dette virker som et skryterinnlegg eller så tror jeg deg ikke!! Hvorfor vil du sette barn til verden så lenge du ikke har planer om å ta hånd om det selv?? Noe som ikke stemmer i mine ører! Jeg hadde aldri hattt samvittighet til å sette bort barne mine til "fremmede" folk, husk at den tiden her får du ikke igjen! ser ut som du er en karrierekvinne av den meget sjeldne kaliber, ville så absolutt ptioritert å være hjemme så lenge du tydelig vasser i penger(som du liker å fortelle andre)... blir irritert jeg. ikke vær så egoistisk!

Skrevet

Anbefaler å ansette et par psykologer til deg selv i stedet. Går ikke an å tro på slikt vås.

Skrevet

Hva er vitsen med å gjenta den tråden som nettopp var oppe? Det er ett poeng å slutte mens leken er god, vet du!!

Oppfordrer folk her til å ikke svare på dette tullet, noen er i fjasehumør!

Skrevet

Noen som kjeder seg fælt her:) ! Ja ja , litt underholdning er jo ikke og forakte...........

Skrevet

Ansett en nanny som også er norsklærer, sånn at ungen din lærer dette med orddeling, for det kan tydeligvis ikke mor ;)

Skrevet

Vims-74:orddeling-ehh, mener du sammensatte ord?

Skrevet

Det er jo bare Fertila som kjeder seg:) Kom deg i fødsel:):):)

Husker dere ikke "Piken" debatten?

Fnis og knis, tror du dagsrømmer fælt,jeg..

Ville gått for unggutten, litt moro må man jo ha seg i "åsen!

Skrevet

Ehm. Setter du sammen to ord til ett, er dette et sammensatt ord.

Deler du dette ordet (feil) blir det en orddelingsfeil.

Skrevet

Her har jeg vært siden jeg kom i tredje trimester, er nok bare du som henger for mye på visse andre forum, sånn at du ikke har fått det med deg ;)

Skrevet

haha:-)

dumme damer som tror dette er seriøst og sjeller og smeller, håper dere snart kommer i fødsel før hormonene klikker over !!hahaha

jai senda ungen på norsk kursen? hmmm...jeg er jo veldige flinke i norska! Dust...vedder på du har IQ på 0 du som skrev det!

hilsen hovedinnlegger!!

Skrevet

til Vims 74....Har du noen norska kurs og anbefallen da? hahaha

Skrevet

Jeg synes du skal velge psykologen. Det kommer barnet til å trenge etterhvert uansett.

Skrevet

Ler og ler:)

skikkelig såpeopera... hehe

Skrevet

haha...så fjern! "det kan vår basseng gutt skrive under på...." Vittig da..

Skrevet

hehe, hadde ikke fertila ( og dodge?) et slikt innlegg for et par mnd siden. et ganske likt.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...