Gå til innhold

April: Har dere lyst å se fotografbildene våre??

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært å hentet bildene våre... Og jeg må si at jeg ble ganske fornøyd ja :o)

Men sliter litt med å finne ut hvilket bilde jeg skal forstørre.. hehe.. Kanskje dere kan hjelpe litt? Det står mellom de 4 øverste på 17 mnd fotograferingen.. På 6 mnd fotograferingen visste jeg med en gang hvilket bilde jeg skulle forstørre,men syns det var vanskeligere denne gangen.. hehe... Det er vel sikkert et bra tegn på at der var mange fine bilder det da :o)

Bildene ligger ihvertfall på www.alexandrajenta.piczo.com

De ligger under fotograf bilder...

Blir kjempe glad for litt hjelp!

Fortsetter under...

Ååå for ei nydelig jente :-))

Vil du ha litt hjelp kan jeg foreslå tre bilder. Det med blomstebuketten, eller der hun sitter med hendene på knærne eller det med fingeren i munnen.

Uansett hva du tar blir det bra,så fin ei lita jente!!

Annonse

ÅÅÅÅÅ sååååå fine bilder da Natta.....hun er jo så skjønn....uff nå ble jeg litt misunnelig....må prøve å få overtalt gubben jeg også til å få tatt fotografbilder.

Hmmmmm jeg vet jammen ikke hvilket bilde jeg hadde valgt. Jeg må få se albumen neste gang vi treffes så kan jeg studere de nærmere...

Ja og GRATULERER men overstått.....*rødme rødme* jeg har glømt å ringe.....Svigers kom på mandag så her har vi hatt det rett så folksomt og travelt, vet ikke når de reiser men de blir vel en ukes tid eller noe sånt. Så sånt sykebesøk ble det jo ikke noe av .....*s jeg er jo ikke syk nok til sykebesøk nå....he he. Men besøk er jo alltid koselig det.

klem klem

hehe.. ja, det er ei lita søt jente.. og mange fine bilder.. Ble ikke særlig mye klokere.. hehe.. Så får vel bare tenke ei stund til..

Men takk for hjelpen dere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...