Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden du har vært her? Hva er status hos deg da skifer? Jeg er straks klar for ny el. Er igang med den 13. ppen. Har ikke tenkt å gi opp riktig ennå.

Skrevet

uuuups sendte liiitt for tidlig..

Hvordan går det med dere jenter,har alle gamle kjente stukket adgårde til de gravides verden kanskje?

Håper hvertfall en god bønsj har gjort det.

Lenge siden jeg har vært her inne nå,var til utredning i våres etter 3 sa,

fikk progesterontilskudd på resept.

Har hatt to runder hvor jeg forsøkte med det også(crinone het det)

men det hjalp ikke,alikevel sier de det ikke er noen grunn til at jeg skulle miste evt neste gang,uforklarlig visstnok????.

Jeg måtte ta en pause herfra,det ble så tungt,følte at jeg ikke hadde noe å gi,5 sa på kjappen tok liksom litt piffen ut av meg..

men nå er jeg tilbake igjen,med nytt pågangsmot.

Nå er IKM nær igjen 4/10,og nå har jeg

masse håp igjen,nesten så jeg begynner å tro det kan gå bra .

Vi får se,det klør i testefinger`n hvertfall.

Håper noen husker meg,og at alle har det bra,og selvfølgelig ønsker jeg dere alle masse lykke til.

Klem fra Skifer

Skrevet

Hei igjen. Synes du var en smule "kort" i første innlegg :-) Godt å ha deg tilbake igjen. Ikke rart du tok en pause etter så mange sa-er. Det blir spennende å følge deg inn i neste svangerskap. Håper progesteronen hjelper deg til å beholde fosteret. Lykke til fram mot ikm. Det er jo faktisk rett rundt hjørnet. Hold igjen den testen til etter ikm så du ikke opplever kjemisk graviditet også. Det høres ut som om du er velig fruktbar så du får sikkert en positiv test snart.

klem fra

Skrevet

Hei på deg skifer C";).

Godt å se deg innom igjen,selv om det ikke er godt å lese

om alt du har vært igjennom.Er sikker på at crinonen skal hjelpe deg

jeg,slik at det går bra neste gang.Håper det ikke blir så lenge til.Du

fortjener å komme i mål nå.Jeg ønsker deg masse lykke til !

God klem fra

Skrevet

Hei Skifer,

jeg husker deg veldig godt. Fint at de ikke kunde finne noe galt med dere. Jeg önsker deg og din familie mange lykke til med prosjekt Baby.

Klem

Skrevet

Tusen takk jenter.

Godt å se dere igjen,har savnet dere faktisk,men håpet vel

å finne dere i gravid tilstand da,men da gjør vi det sammen istedet.

Sommeren 2007 skal vi gjøre til tidenes babybooom fra oss over 35..jepp.

Har god følse nå,litt skummelt og si det men "noe" er annerledes..

Mange klemmer:)

Skrevet

Er veldig gjerne med på å gjøre det helt tomt og trist her inne før jul :-) bare noen få nykommere som tar en liten rask tur innom før de fort forsvinner ut til gravid - moden alder!

Skrevet

dytter bare litt på dette slik at det dusteinnlegget forsvinner :-)

Skrevet

Hei skifer - husker deg veldig godt, og det var riktig koselig å se deg igjen. Jeg husker godt den tragiske historien din, uf, jeg tror vi var mange her, som syntes at det begynte å bli litt vel uretferdig når du måtte gjennom SA gang på gang - og alle forstod vi deg vel når du måtte ta pause, så derfor er det utrolig kjekt å se deg her igjen med ny optmisme og nytt håp! Jeg håper at denne gangen blir lykkens gang for deg.

Vet ikke om du husker meg, men jo, jeg henger her dessverre ennå. jeg har også måtte gå den tunge gangen to ganger med en MA i uke 13 og en SA i uke 9 (den siste her i slutten av august). Nå håper jeg også at jeg har tatt min andel av ufrivillige aborter, og er etterhvert klar for ny prøving. Jeg blir derfor mer enn gjerne med på sommerbaby 2007!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...