@nnemor Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Har så lyst til å laste ned noe musikk, og spør dere her på bim jeg da. Hva er den fineste sangen du vet om??? Takk for svar
en liten i magen Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Ikke den fineste jeg vet om kanskje men den nye til Ravi er favoritt for tiden, skikkelig god låt: ) Ellers synes jeg Foolish games med jewel er en nydelig sang!!
miri@m Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 det må jo være amested(skive feil) med longstar.. solo sang i brylluped mitt.
rødhette* Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 ååå det er så mange! Har en laaaang liste over favorittsangene mine hehe Hvilken sjanger er det du pleier å foretrekke? Klassisk, pop, rock, hard rock, ballader, country osv osv?
Dingeling Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 josh groban med You raise me up eller Kurt og gjengen med Hallelujah.. da får ihvertfall jeg gåsehud..
Gjest Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Marc Anothony - My baby you er kjempefin!<3
Fru Brumm Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 God only knows med Beach Boys og Isn't she lovely med Stevie Wonder...... Den siste var i hue mitt mens jeg lå på sykehuset etter å ha fått førstemann.
@nnemor Skrevet 30. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2006 Jeg liker alt jeg, vel kanskje ikke så mye hard rock og country, men kan høre alt. Hadde tenkt å lage en bim kosecd, har jo noen selv da, men litt få til å fylle en disk...
rødhette* Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Den der sangen "Eg vil så gjerne våkne opp, om morningen" (husker ikke tittel) fra filmen "Alt for Egil" er veldig fin... The luckiest med Ben Folds har kjempenydelig tekst. Ellers er det jo mange klassikere, som Nothing else matters med Metallica, Everybody hurts med R.E.M., Always on my mind med Elvis Presley...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå