Gå til innhold

Tragisk..................(utenom tema)

ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jan Werner Danielsen er død, bare 30 år gammel!:(

Tårene begynte å renne her..:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som har skjedd?

Skrevet

Så det nå...Helt tragisk. Jeg har ikke ord.

Skrevet

de vet ikke. en kompis som fant han

Skrevet

Fra tekst tv på tv 2:

Den kjente artisten Jan Werner Danielsen (30) ble i dag ettermiddagt funnet død. -Han ble funnet død i sin egen leilighet i Oslo, av en bekjent....

Skrevet

Huff, det er så trist når noen dør så unge..Hmm, lurer på hva han døde av....

Skrevet

Kan jo se ut som selvmord, men det er bare spekulasjoner.. dødsårsaken er ukjent! Men ufattelig trist! Så bilder av han på tv2 nyhetene nå..:o(

Skrevet

Ja, han hadde visst avlyst en spillejobb på grunn av halsbetennelse...

Skrevet

Vær så snill: man spekulerer ikke i slikt. Dette er faktisk et offentlig forum. Har skrevet mail til moderator om tråden inne på skravlesiden allerede. Svært upassende, beklager å si det

Skrevet

Skrev jo bare det som står på tekst tv da og på vg's nettsider...

Skrevet

til moderator???? var da voldsomt til reaksjon merrily.....

Skrevet

Vel, du må gjerne synes det er en voldsom reaksjon Men jeg synes det er upassende og potensielt æreskrenkende og støtende å offentlig spekulere i hvorvidt et menneske har begått selvmord. Som det blir skrevet i kun et av innleggene ovenfor. Inne på skravlesiden var det værre og derfor reagerte jeg. Internett er offentlig og derfor er det visse retningslinjer å ta hensyn til.

Skrevet

Forferdelig trist at han er død! Var ekkelt syns jeg da! Det står faktisk i ba.no og bt.no at det var en personlig tragedie..

Skrevet

Enig med Merrily. Man skal være forsiktig å spekulere høyt / gå ut med noe man ikke har peiling på, når det gjelder noe så alvorlig. Ei fjær blir lett til ti høns vet du.

Jeg vil heller sende min medfølelse til hans familie og pårørende. Vi har mistet en stor stemmeprakt i landet.

Skrevet

synd at det er noen som skal bestemme hva som blir diskutert og sagt her inne hele tiden....jeg synes og at det er unødvendig og "springe" til moderator for hver en ting som dere mener er upassende! det er ting som er offentlig gjort andre plasser på nettet og ikke funnet opp av folk her inne! bare min mening da......

Skrevet

Enig med deg nåerdetmintur. Man skal ikke si ting som støter andre her inne, men da kan man ta det opp med personen før man springer til moderator. jeg sprang ikke til moderator når her var innlegg for ikke så lenge siden som støter oss sliterne. Jeg la heller ut til HI og forklarte at jeg ble såret, selv om hun ignorerte meg og la ut igjen innlegget etterpå...

Skrevet

Jeg forsøkte faktisk bare å forhindre at innleggene skulle bli like ille her inn som på skravlesiden. Den tråden ble forøvrig slettet. Det var den tråden jeg skrev til moderator om. Ikke denne.

Skrevet

Jeg beklager at jeg kom til å skrive det svaret lenger opp her, men som flere her skriver.. det var noe jeg fant på www.ba.no

når det står personlig tragedie, sier det seg litt selv!

Skrevet

Det trenger ikke bety det...........:) Så vet dere det..........

Skrevet

Ok, misforstod jeg Merrily, skjønner :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...