veronica t Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 kan det hende at en ikke ser at slimproppen har gått? hvordan ser den ut, blank, brun, rød?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Min var blank og så faktisk ut som en propp! Tror det var blod i den, men det var lite.
maysa Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Hei! Det treng ikkje å være noe blod i den. Men du merker når den kommer. Men det er også mange som ikkje legg merke til den.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Den kan fort forsvinne feks i do uten at du legger merke til det
vibeke0310 Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 den ser ut som en snotte klyse min var helt hvit aktig...ikke noe blod eller noe sånnt, men ligna bare på en stor snue (litt ekkel ) (ringe til føden og spurte hvordan den så ut...de forklarte den på samme måte )
lana<3 Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Min var en stor grønn geleklump på str m en liten plomme..m en strek blod i.....men det trenger det ik være..
prematur uke 29 ♡ Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Min slimpropp var helt blank husker jeg...også hadde jeg en stripe rødt blod i. Jeg oppdaget det da jeg satt på do å skulle tørke meg, så hang det liksom igjen slim "innenfra". Måtte dra den ut. Og da tok det 1 time ca så gikk vannet.. deretter 1 time til så begynnte riene og 1 time til så var ungen ute:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå