Gå til innhold

"brun"farge i utfloden??

Anbefalte innlegg

Hei.. har lest litt rundt at det ikke er farlig med litt blod dersom det ikke gjør vondt? Og at det ikke er farlig hvis det gjør vondt men ikke kommer blod? Har jeg forstått det riktig da? Var på toalettet nå nettopp og da var det noe, ikke så mye, men litt brunfarge på papiret.. Ser på en måte ut som siste dag av menstruasjon hvis noen forstår... blir redd med en gang jeg da.... men har ikke noe særlig vondt... Har jeg grunn til å bekymre meg?? Er i uke 8+2 (hvis jeg har forstått tellinga riktig..) Har legetime om ca 2,5 uke..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6499799-brunfarge-i-utfloden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært i kontakt med jordmor, er i samme situasjon som deg, men har ikke hatt magesmerter. Jeg har hatt "brun utflod" i tre dager nå og hun sa at jeg ikke behøvde å bekymre meg eller bestille legetime av den grunn. jeg er sånn cirka like langt på vei som deg, og har ennå ikke vært på min første kontroll, skal det om 2 uker. Bare slapp av, tror det er veldig normalt :) Lykke til!!! Klem

Hei, har hatt litt brun utfod ( i slutten av uke 5). Var hos gyn, tok HCG prøver og UL da jeg var ca 6+2. Alt så bra ut, og de mente at 80% av blødingene er ufarlige.

Slapp av og se hvordan det går, er du fortsatt urolig ta kontakt med lege. Heller en gang for mye enn en gang for lite.

Lykke til!

jeg hadde samme problem de 2 første ukene... er nå 7 uker på vei... og nå har det sluttet... kan oppleve litt i forbindelse med sex eller ultralyd undersøkelse, men gynekologen sa det var helt normalt:)

Takk, det var godt å høre.... har egentlig bekymret meg i hele natt jeg.. så da er det mest sannsynlig ikke farlig.. puh..da er det vel bare å vente på legetime da.. hehe.. tusen takk alle, for svar! bekymrer meg ofte litt mye jeg... hehe.. det skal være skikkelig vondt med SA?

Annonse

Jeg har hatt både blødninger og llitt brun utblod de siste ukene, men har vært hos legen og tatt UL og hjertet på den lille slo som bare det. Er nå 8+3. Har hatt 3 aborter tidligere og da kom først blødninger og så ble det veldig vondt i nederste del av magen. Vet at dette er veldig forskjellig og at noen ikke har store smerter. Hvis du fortsatt er engstelig så ta en tur til legen slik at de kan sjekke dette. Bedre å få roen igjen. Men det går som regel bra. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...