Gå til innhold

bruker dere olje??

Anbefalte innlegg

Skrevet

smørere dere;dere med olje for å mykne opp så dere ikke revner så mye???

evt hvilke og hjelper det egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at det ikke hjelper å smøre seg. la naturen gå sin gang.

Skrevet

Jeg har tenkt å gjøre det, men ikke startet enda. Må starte nå i helga. Jordnøttolje kan brukes. Har hørt at det hjelper, men at man må massere godt inn i mellomkjøttet hver kveld. En måned til termin for min del.

Skrevet

bekymrer meg ikke akkurat for hvor mange sting og slikt jeg får...

men lurte på om det er en ting vi "må"...

en som spurte om eg gjorde det og jeg sa nei, og hun sa er du gal det måå du gjøre, det kommer de til å si på kk, korfor du ikke har gjort det osv...

men tenker no at visst det er så viktig burde ikke jordmor ha sagt det til meg da??

hmm...

Skrevet

min jm gav meg et skriv på det når jeg spurte og det var om en test som viste at det hjalp. Der anbefaltes det mandelolje, men jeg har brukt jordnøttolje. Skader jo i hvertfall ikke....

Skrevet

jeg ble anbefalt kobber krem av min JM. denne kan du kjøpe på helsekost butikker. det er ikke bevist at de skal hjelpe, men verdt å prøve. Den skal smøres på skjedeåpningen samtidig som du tøyer litt..

Jeg har ikke begynt ennå, men tenkte jeg skulle prøve, det skader jo ikke å prøve.

Lykke til

Skrevet

Nope, bruker ingen ting jeg.

Skrevet

Heia..jeg bruker weleda fødselsforberedende olje...brukt det siden uke 32-34 engang..det r visst mandelolje..men ser de bruker jordnøttolje på føden i stavanger...

Oppdaterer etter fødsel hvordan det gikk....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...