Gå til innhold

En utrolig trist dag....

Anbefalte innlegg

Jeg må melde meg ut av terminklubben... Vi skal ikke ha to tette like vel. Jeg er ikke gravid lenger... Er så utrolig lei meg!!

Merket plutselig i formiddag at det ble vått i trusa og jeg a til meg selv "please, det må ikke være blod!!!" Men jo... Så bar det rett til legen. Da blødde jeg ikke, og alt så greit ut så jeg hadde virkelig håp. Vanskelig for legen å kjenne på livmora mi, pga den ligger bakoverbøyd.

Etter å ha ventet på sykehuset i tre timer, fikk jeg endelig komme inn. Jeg ble fortalt at dette var det beste ultralydapparatet de hadde, og da fikk jeg et kjempehåp om å få med noen fine bilder av babyen. Men nei... Kun én cm, og jeg var liksom 10+4 i dag.... Har nok vært dødt en stund. Jeg har fryktet en MA hele tiden. I morgen skal jeg til utskraping.... Håper jeg blir fort gravid igjen. Har jo blitt gravid i en fei to ganger nå, så kan jo håpe. Men dette er bare så trist. Drømmen om to tette blir ikke oppfyllt like vel...

Men så har vi heldigvis ei deilig lita tulle da, å gjett om det var deilig å se henne igjen å kose og klemme etter denne triste dagen på sykehuset.

Lykke til alle dere andre. Dere går jo en helt fantastisk tid i møte. Håper jeg snart får oppleve det igjen.

Takk for meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6499312-en-utrolig-trist-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg føler med deg. Du har lov til å være lei deg. Jeg trur det er viktig å kjenne på sorgen, før du legger det bak deg. Jeg venter nr 3, men det er 6. gang jeg er gravid. En fattig trøst er at de som aborterer, vet at de kan bli gravide. De får som regel så mange barn de ønsker. Det tar bare litt lenger tid...

Lykke til neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...