Mersa og gutta <3 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Sportmann har jeg, men andre? Som sender til Norge....
to tette og ei badehette:o) Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 har du sett på motherhood.com? Der hr jeg bestilt en del, både i dette og forrige svangerskap.
Himmel og hav Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 ellos.no se på ellos pluss sidene, ellers så går mange av klærne opp i ganske store str. Mye fint også, synes jeg. josefssons.no har ihvertfall opp til 50/52.
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Er ikke svangerskapsklær jeg er ute etter, vanlig klær opp til 52 i str.
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Takk for tipset! De hadde jo en del fint!
kardemomme Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Jeg anbefaler! www.hosjytte.dk (sender til Norge) Ellers har både zizzi.dk og simply.dk kjempefine klær, men tror ikke de selger på nettet. Fins butikker i Oslo og omegn med disse merkene... Dominique/Pas/Zhensi har også fine ting... www.evans.ldt.uk har masse flott, men sender ikke. Har heller ingen butikker i Norge eller i Skandinavia så vidt jeg vet. Tror kjeden stort sett fins i Storbritania... Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå