Gå til innhold

ARGH!!! Stygge klær til store damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det etterhvert har kommet en del fine klær i store størrelser så er det vannvittig mye stygt!! Det er alltid en liten farge forandring fra farger som er in, stoffet som blir brukt er skikkelig stygt

Det er så mange fine cardigans i vanlig størrelser nå, har sett så utrolig mange jeg kunne tenkt meg, men når jeg kommer i stormote avd så er de enten kjempe tykke (hvorfor det!? Vi litt større trenger da ikke så mye tykke klær, jeg er iallefall varm nok fra før!), formløse, kjedelig og i feil farge....

Måtte bare få blåst ut litt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg...selv om det begynner å hjelpe seg iallefall litt på "stormotefronten"...

Jeg selv drømmer om en butikk hvor klærne begynner på de "vanlige" str.og fortsetter opp til store str., uten av snitt, farger og stoff må forandre seg. Jeg hater grumsefarger,klumpete snitt, stormønstrete plagg og teltfasong. Jeg tror nemlig ikke at store kropper ikke kan passe i kjoler, korte skjørt og ermeløse topper. Dessuten trengs det bedre utvalg i sko og støvletter...

Har lett endel på nettet m.m. Og mine beste shoppingsteder er som følger:

Zizzi i Oslo/Liertoppen/Lilletrøm (www.zizzi.dk)

Wilhelmines (merker som Simply og Dominique) finnes i Oslo/Drammen og omegn

www.hosjytte.dk (kan fort bli litt skremt av blidene på nettsidene, men de har masse fint)

Noa Noa (har str opp til xxl)

www.evans.ltd.uk (Drømmebutikk,butikk bare med store str, i England/Irland)

Dorothy Perkins (England/Irland, opp til str 52)

Zhensi/Pas/www.Lisg.dk/ har litt mer voksen stil

Skrevet

Jeg har funnet endel fine tunikaer på Ellos. til midtenog slutten av svangerskapet. Nå har jeg ikke giddi å kjøpt noe på over en mnd, siden det ikke er så lenge igjen, og hele meg ( bortsett fra magen) har krympet, så jeg vil ikke sitte igjen med masse jeg ikke får brukt etter dette. =)

Skrevet

WARNING!! Ironi kommer!!

Vet du ikke at vi som er store skal gaa i stygge klaer saann at vi kan foele at vi virkelig stikker frem overalt i vaare graa klar med stygge moenstre og forferdelig stoff?

Bare til aa ta en tur paa BB avdelingen paa H&M og se seg litt rundt, saa skjoenner man jo raskt det.

Og har noen lagt merke til at BB ikke finnes paa H&M's hjemmesider???

Hva betyr det, da?

Diskriminerer de oss der ogsaa?????

Jeg blir saa rasende.

GRRRRRRRRRRRRRRR

Skrevet

Elsker Evans! Skal til London i november så da skal det handels!!!!! :) Håper de åpner butikk i Norge, eller kan sende til Norge...Er ofte inne på nettsidene og sjekker...Har jo så mye fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...