♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 ... men jeg spørr likevell. Jeg var hos legen min for å høre om noe var galt ettersom vi enda ikke er blitt gravide enda. Han sa at han skulle ta noen blodprøver av meg for å se om jeg har hatt eggløsning. MÅ man ikke ha eggløsning for å kunne få mensen??!! Jeg har jo hatt regelmessig mens hver mnd i prøvetiden vår!!
Lillegullet130707 Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Kjære Bea! Det finnes ikke teite spørsmål!!! ;o) Skjønner godt at du lurer på dette! Nei, man må ikke ha eggløsning selv om man har menstruasjon... Har nettopp vært på GU for vanlig undersøkelse. Spurte om dette og det var svaret jeg fikk... Lykke til Bea! Klem ;o)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 ingen spm er dumme her inne.. Men svar på ditt spm er NEI, man må ikke ha eggløsning for å få mensen! Håper du får positivt svar fra legen din da! Lykke til!
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Tusen takk for svaret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå