Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest noen innlegg her om håvne neser og lepper (både oppe og nede) som skal være tegn på at fødseln er nær. Da har jeg mest tenkt "jaja - mye skal man høre osv.."

Men - holy crap - nylig når jeg gikk på badet om natten hadde jeg HÅVNE lepper. Såg heeelt bananas ut. Jeg har stor kyssmunn fra før så jeg såg ut som jeg blitt stungen av en bie eller noe. Ønsker jeg tatt bilde... Såg ut som en misslykket makeover....men fødseln har dessverre uteblitt.

Noen som har samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her, men skjer ikke noe her gett.. har gått opp tre kilo siste uka pga vann i kroppen

Skrevet

jeg har det nett likt! Har jo fått de mest fantastiske silikonlepper, jeg er nå offisielt en superkysser ;-) trenger ikke å betale 20 000 for slike lepper, bare bli gravid ;-)

Men seriøst, både leppene er blitt større og nesa er bredere...og jeg har fått mer væske i kroppen generellt....tror det har en sammenheng. Jeg har ikke termin før 2. november så ho kan vente litt før ho finner veien ut :-)

Skrevet

Slik har jeg det også. Det er ødemer pga vannet som samler seg i kroppen på slutten av svgsk. Mange snakker jo om 'fødetryne' som visstnok er at man kan se på en kvinne at hun nærmer seg fødsel fordi ansoktet hennes forandrer seg. Jeg har da vært fødeklar i tre uker og har fortsatt seks igjen:(

Skrevet

Hadde hørt dette om føde lepper jeg og, og når mamma var på besøk i går sa hun at hun kunne se på leppene mine at nå kom an snart, og i dag tidlig gikk vannet mitt.... Så nå sitter jeg bare å venter spendt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...