Simplo Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Eg har ett lite problem... Eg har vondt i beinet oppforbi skjeden... (Eg kaller det rett å slett "fitte" beinet, veit ikkje ka det beine kalles). Eg er litt redd for at nåke skal være gale... Så eg håper virkeli på svar fortest muli...
lita jente i magen Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Hei! Sikkert bare hodet til babyen som presser nedi bekkenet ditt... Kan virke litt ubehagelig/vondt det...:-)Regner med du mener skambeinet...:-)
Simplo Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 JA... DA va da da hette... Trur du det e vitsen å ringe til dokter?
ballong Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 helt vanlig nå på slutten!!! spesielt når man skal snu seg i sengen!?
Simplo Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Det e spesielt når eg går...
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Dette er helt ufarlig og helt vanlig. Det kan vel kalles for bekkenløsningssmerter. Jeg har hatt det sånn i mange uker nå i tillegg til vondt i resten av bekkenet og i hoftene, ikke noe å være redd for Er du bekymret så bør du selvsagt snakke med legen/jordmoren din, men i utgangspunktet tror jeg du kan ta det helt med ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå