Gå til innhold

Spent om det skjer no i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde noen reale tak fra 9-10 tiden i går kveld til rundt kl 4 natt, Satt lys våken og venta på at det skulle bli litt mer regelmessig. Hadde 10-12 min mellom hver gang, men så roet det seg. E bare dønn klar til å bli ferdig. Har termin først om 6dager men jordmor hadde lite tro på at jeg skulle gå over helga da jeg var hos ho i går......Herregud er så spent på å se åssen "lillebror" ser ut.....................|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter bare å venter på fødsel jeg og.. var på kontroll på onsdag, legen syns det var rart jeg kom, han hadde regnet med att jeg hadde født, så blir spennende å se

Skrevet

Ja, det er noen spennende og litt slitsomme dager vi har i vente. Håper i alle fall å slippe overtid.....................

Skrevet

Jeg sitter også og venter, men har fått beskjed om å telle rier til de blir regelmessig....lurer bare på om man skal ta med de sterkeste nedpressene som ikke er vonde, men utrolig ubehagelige....

Vet du??

Skrevet

Hvis du er i tvil så er det bare å ringe føden. Teller sjøl kun de som setter seg i ryggen på meg og varer ca 1min hvis ikke hadde jeg nok vært på føden for lenge siden. Har hatt ubegripelig mye kynnere og nedpress siden forrige helg. Med forrige mann hadde jeg nesten ingen ubehag før riene startet så er litt i tvil denne gangen sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...