Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Noen flere som har det sånn? Jeg hadde en SA for to uker siden. Jeg tror kroppen min har holdt seg oppe på restene av svangerskapshormonene, men nå er de ute av kroppen. Er helt utslitt, har ikke ork til noen ting. Har mest lyst til å sove og er svimmel. Har et hav av ting å ta tak i hjemme, men har ikke ork, bare dårlig samvittighet! Synes egentlig at jeg takler det hele greit sånn psykisk. Fikk en bekreftelse på at vi kan få det til, så nå tenker jeg framover! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6498729-er-s%C3%A5-utrolig-sliten/
Sweet tooth Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg hadde en SA for en og en halv uke siden, og føler også jeg takler det bra psykisk, men er fortsatt slapp og slite fysisk. Selvfølgelig hjalp det ikke å ha influensa samtidig som jeg aborterte, og denne uken ha en syk 2-åring som er våken om natten, og som nå har smittet meg med forkjølelse...:-) Så jeg vet ikke hva som er hva lenger, men jeg er slapp og småsvimmel. Men synes det er blitt litt bedre de siste dagene enn forrige uke, så håper det vil bedre seg litt fremover. Jeg var hos legen for sikkerhet skyld og målte jernlager og blodprosent, og det var heldigvis bra. Kan være en idé for deg også å sjekke, slik at du ihvertfall kan utelukke den faktoren for å være slapp. Jeg håper vi kvikner til snart og får igjen litt energi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6498729-er-s%C3%A5-utrolig-sliten/#findComment-6500153
evigoptimist Skrevet 29. september 2006 #3 Del Skrevet 29. september 2006 Hei jenter! Kjenner meg veldig godt igjen i det dere skriver. Hadde selv MA i august - og følte meg fryktlig svimmel og slapp i tiden etterpå. Hadde også mye smerter den første uka. Blødningene stoppet etter to uker, men formen bedret seg ikke. Etter sjekk hos gynokolog ble det oppdaget en stor rest i livmora, så etter 3 uker måtte jeg inn til utskraping. Etter det kom formen seg raskt! Ta vare på dere selv!! Det er en stor påkjenning å gå igjennom en abort, både fysisk og psykisk. Det er desverre ofte slik at det man får en psykisk nedtur etter at det fysiske er på plass igjen. Bruk tiden på å pleie dere selv, da står dere sterkere rustet når dere blir gravide igjen! For neste gang - da skal vi klare det!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6498729-er-s%C3%A5-utrolig-sliten/#findComment-6500968
Mamma&LilleKrølle Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Hei Mar! Har drevet og sett etter deg, men ikke sett noe til deg i det siste. Kanskje bare jeg som ikke har sett på de rette stedene.. Jeg vil nok en gang sende deg en klem jeg da. Unner deg virkelig ikke det du er igjennom nå. Jeg sliter litt selv om dagen med å være overlykkelig. Er kjempeglad selvfølgelig, men samtidlig fryktelig redd for at noe skal skje. I tillegg så fikk vi plutselig beskjed på tirsdag om å flytte ut av leiligheta.. så her ble det bare stress. Vi har ikke kontrakt her.. Men husværtn påsto at vi hadde sagt at vi skulle flytte 1.okt. Noe vi ikke har sagt!! så her er det bare stress. Og det er jo ikke så bra!:/ Håper bare du og mannen tar vare på hverandre nå. *Klemmer* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6498729-er-s%C3%A5-utrolig-sliten/#findComment-6508353
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2006 La meg halv ti i går kveld med supervondt i hodet! Tidlig til meg å være! Men er heldigvis bra igjen nå. Alt har liksom gått så greit med selve SA'en. Det var forferdelig vondt når det sto på, men blødningene ga seg fort og var over raskere enn om jeg skulle hatt TR. Jeg var til UL på fredag og at var ute. Dessuten viser EL-testene at alle hormonene er ute av kroppen. Orker liksom ikke å dra til legen for 'filleting'. Må vel kappe av meg armen før det er alvorlig nok (litt overdrevet men..) Får vel bare prøve å ta litt mer hensyn til meg selv ei lita stund. Proppe i meg vitaminer Men på en måte er det greit å vite at det er andre som også sliter med det samme, for da er det jo ikke unormalt! Arina: Skjønner det blir litt stress for deg. Høres merkelig ut å påstå noe sånt. Men uten kontrakt så blir det vel vanskelig for dere å kreve noe også. Håper det ordner seg for dere med ny bolig! Angående spira, så tror jeg helst at den klorer seg fast hvis det ikke er noe galt med den. Men det er jo klart at man skal ta litt hensyn, ikke minst til seg selv. Jeg spurte legen min om det var mulig å få tidlig ultralyd neste gang, og det kunne jeg få etter det som var skjedd. Kommer til å bekymre vettet av meg neste gang, dersom jeg må gå til uke 18 uten å vite! Er som du skjønner ikke like BIM-avhengig for tida, og det er jo egentlig bra da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6498729-er-s%C3%A5-utrolig-sliten/#findComment-6512661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå