Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Kva skal DU gjere i helga? Noko spanande eller berre chille? Eg skal på kino i kveld (Reprise, håper den er bra) og i morgon blir det kanskje innflyttingsfest eller berre rolig kveld åleine (dersom eg er på bim så blir det berre innekveld) God helg til alle uansett og lykke til med langdistanseritt, eller savn etter elgjakt-mann, eller testing, eller prøving
~Maja Mor~ Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Har foreløbig ingen planer, men håper det kommer mange! Skal begynne i ny jobb på mandag og må få tiden til å gå fort!!! Gleder meg veldig :-)) Ellers så har jeg besøk av tanta, så jeg blir nok ikke ensom ;-)
**Håper** Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Her blir det MASSE SEX I KVELD. Juhuuuuu.... Må nyte det nå før mensen kommer for fult.....Også blir det litt bursdag sex på min kjære. Hehe. Han har bursdag i morgen og nå er jenta mi hos sin mormor. Da er det bare å slå oss løs. Jihaaaa. Og i morgen tidlig skal jeg overaske han med kake og god frokost på senga. Da blir han nok glad.
Lillegullet130707 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 I kveld blir det TV-kveld og masse tid til koooosing! I morgentidlig drar vi til fjells! Det blir koselig!!! Høstferie med familien ;o) Ha en fin helg alle sammen!!! Klem ;o)
Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Så koseleg! Bursdag er bra! (Og bursdagssex er endå betre... tjihii)! Og Majamor med ny jobb, så spanande!! Ikkje fullt så spanande med tanta på besøk kan eg tenkje meg... heh..
Ayla78 Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Vi skal iallefall ikke ha sex.. Han må vel spare opp svømmerene sine ett par dager for å ha noe sprellende å levere på glass til testing mandag morgen..ike nok med det, tanta kom 4 dager før tida og greier.. BLÆH.. Sist kom den 4 dager etter tida så. nja.. Har alltid vært i rute før men.. those days are gone.. sukk... Prøve brudekjoler i morra regner jeg med, det blir nå kjekt.
Lillegullet130707 Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Så koselig med brudekjoleprøving Håpefulle!!!!! ;o) Jeg gifta meg i juni - og jeg sier det bare - DU MÅ NYTE HVERT SEKUND AV BRYLLUPSDAGEN!!!! Den går så ALTFOR fort!!!!! Lykke til med prøving! Skal du ha med deg noen og vet du hvilken type kjole du vil ha?
Gjest Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 ojojoj - prøve brudekjole er jo eksepsjonellt artig då! iiihhh! Det er ein nydeleg butikk rett ved leiligheita vår, går forbi den kvar dag og kikar inn vindauget. Det er så masse FIINT! Lykke til, håper du finn ein som berre...ahhh..PASSAR! Herleg kjensle! (Vart litt gira no jah)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå