Gå til innhold

Hva er deres mening??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det så ile å ville ha 4 barn? HAr 3 barn fra før, fik siste mann for 3 mnd siden. Og tenker allerede på at denne opplevelsen er så sinnsykt sterk og go at dette vil jeg oppleve en gang til... lunne godt tenke meg å blitt gravid igjen nå snart.. har hatt to tette før, 2 år mellom de...

Hva er deres mening?? er jeg dum?? føler at andre kommer til å " se" ned på meg pga det...

 

lagrer det her for det er her man kan være anonym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes absolutt det er helt akseptabelt og ville ha fire barn, eller fem for den sakens skyld. Samma det, bare man har plass, tid, økonomi og omsorgsevne nok. Da kan man ha 20 spørr du meg ( kanskje ikke men...) Naboen vår har fire barn. De er mer veloppdratt enn alene barnet til bestevinninda mi! Og de kjører sjuseter, så de har strengt tatt plass til en til. Kjør på, og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere har ordnet økonomi osv, ser jeg ikke noe galt i det.. Husk at barne skal følges opp, det er ikke "billig". Vet heller ikke hvor gamle dere er? er ikke så sikker på om alderen har noe å si, men bare dere klarer å ta dere av barna så ser jeg ikke noe galt i det.

Før i gamle dager fikk de 10-12 stk hver, det er nok noen for mye..

Så lenge dere er sterke, friske og raske osv, så går det nok bra.

lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra å få så mange barn! Hvis du føler at du har overskudd, tid og økonomi til det så ville jeg absolutt laget en nummer 4 :D

Samfunnet trenger flere barn enn dem vi får nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...