Halloween-mamma Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Er dere fornøyde med kvaliteten på materialene i vognen? Jeg blir litt irritert, for første understellet jeg hadde ble helt oppskrapet på en busstur (vognen lå i bagasjerommet). Så ikke spesielt pen ut etterpå. "Heldigvis" ble fronthjulet klemstret på flyet, så jeg fikk nytt understell. Men det nye understellet har allerede klart å også få små striper på seg, og det bare av å ha vært pakket inn og ut av bil noen få ganger. I tillegg har det svarte på håndtaket fått et dypt kutt (også fra bil, men skjønner ikke hvordan) og "Teutonia"-tapen har begynt å dette av. Dette er småting, ja, men jeg har jo lyst til at vognen skal se ok ut når jeg en dag skal selge den da Fronthjulet på det nye understellet har også begynt å tulle seg litt, kommer en rar lyd iblant hvis det vognen har for mye vekt fremover, som om det er litt løst eller skjevt. Ikke ofte nok til at jeg gidder å reklamere på det enda, men det er vel bare et spørsmål om tid Er forøvrig veldig fornøyd med resten av vognen, lett å trille osv osv.. Men jeg blir veldig irritert over disse småtingene som kun kommer av det jeg vil kalle vanlig bruk.. og jeg bruker den jo ikke SÅ ofte heller, de fleste dagene bærer vi! Så - hvordan ser deres vogner ut da??!
Luca Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Har akkurat de samme irritasjonsmomentene som deg vi gitt:) Understellet blir skrapet opp når vi stuer inn og ut av bil, skjønner ikke helt hvordan. Har litt problemer med forhjulet, og har vært i butikken. De smurte det opp, så nå prøver vi å ser om det hjelper. Tapen her har gått opp, så har hentet ny i butikken. Har en Mistral fra 01 og en fra 05, og de klistremerkene der sitter som støpt. Så tydelig at det er noen små startproblemer på S3 ja, kjedelig. Men er som deg veldig fornøyd med vogna, så det veier opp mot de feilene den har:-) Men blri det mer problemer med hjulet, må vi reklamere på den. Stikk innom en forhandler og be om klistremerke...
Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Hei. Jeg har også denne vognen. Bestilte den fra Tyskland. Har ikke hatt noe problemer i det hele tatt. Kjempefornøyd. Men nå har jeg jo ganske stor bil siden jeg i tillegg har to hunder. Så jeg slår den ikke sammen, bare setter den inni! (deilig, siden jeg bruker vognen masse!) Min tape sitter på som bare det. Men vet at den skandinaviske modellen faktisk er forskjellig fra den i tysklan, kanskje det er en svakhet på de. Jeg har heller ikke hatt problemer med forhjulet. Og som sagt bruker vognen massa!
<3 + <3 + <3 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Vi er også veldig fornøyde, kan kanskje støtte dere i at understellet lett får litt riper...kommer såklart ann på bruken, men den får litt lett riper av normal bruk synes jeg! Ellers veier alt annet opp!
Luca Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg er veldig fornøyd med vogna altså:-) Er ganske sikker på at Halloween-mamma kjøpte sin på ping-pong, og vi kjøpte den i Norge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå